how's this for going out?

hey fete, postez rapid azi ca sa va arat lookul ce l-am purtat la ultima mea iesire in club, sambata trecuta:



 la poza asta nu stiu ce am lucrat de a iesit asa alba(stra) dar ma grabeam si n-am refacut-o




ah si cred ca am uitat de blush :))
 oricum, am folosit doar fdt oxygen boost, niste movuri din paleta deborah rotunda, creionul gel avon editia dantelata, blushul fabb si luciu de buze bootylicious de la oriflame (ultimele 2 nu apar pe fata mea in poze)

imi cer scuze ca nu am poza cu produsele dar  mi-au murit aculumatorii la aparat si astept sa se incarce :)

until next time,
aqua_shell

CONVERSATION

12 comentarii:

  1. e dragut, dar eu nu l-as purta pentru club...pare prea cuminte:)) eu as opta pentru ceva mai intens:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cerceii sunt urati urati!:)))
    Foarte draguta esti.
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @iguanitza prea cuminte? pai draga mea...eu sunt o fata cuminte ;;) :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anda hahaha ce sa-ti povestesc! :)) merci inca odata ca i-ai facut pentru mine ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello!
    Ai primit un blog award de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  6. awesome look!

    your makeup looks so nice!

    beautiful! :)

    xo

    RăspundețiȘtergere

Back
to top