Beauty Mail: Clujence - la înaintare! (Beauty Forum la Cluj)

Zilele trecute primesc vești de acasă cum că am primit o scrisoare. Îi rog să o deschidă și să o scaneze ca să nu aștept până în iunie să o citesc. Azi am primit scan-ul pe mail și m-am bucurat atât de mult, încât am simțit nevoia să o împărtășesc cu voi imediat! Așa se naște o rubrică nouă pe blog: Beauty Mail. Probabil că nu e cel mai original nume și în mod cert nu e cea mai originală idee (pot numi mai mulți bloggeri decât degete care fac asta) dar cred că e un pas important în dezvoltarea blogului meu. Să trecem la subiect:

Beauty Forum face a II-a ediție a târgului de cosmetice la Cluj-Napoca!

Dacă nu vă amintiți, eu am participat la prima ediție și mi-a plăcut enorm! Am scris despre ce mi-am cumpărat atunci aici și am scris câte ceva despre cum a fost și în Photo Diaries de atunci, aici! (ah, mi se face dor de Photo Diaries!)
Fiind prima ediție, au avut câteva lipsuri în organizare, pe care sper să le remedieze acum, însă în amintirile mele au rămas doar lucruri pozitive.

Anul acesta văd mai multe nume cunoscute printre expozanți și mă bucur să văd că alături de Inglot care revin la Cluj vor veni și E.L.F. și The Makeup Shop! Aah cât mi-ar fi plăcut să fiu în țară să pot participa! Dar nu-i nimic, recuperez eu! Până atunci vă îndemn pe voi să mergeți, să vizitați expoziția și să vă bucurați de cosmetice! Pentru mine! :) Așadar, rezervați-vă zilele de 12 și 13 aprilie și mergeți la Sala Sporturilor la Beauty Forum!

Ei bine, mergeți?

Until next time, yours,

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Of tu Anca fara tine nu o sa fie la fel in mod clar, desi ma tenteaza oricum:D

    RăspundețiȘtergere
  2. I knooow :( crezi ca eu n-as fi vrfut sa fiu acolo cu voi? Dar mergeti! nu ma intereseaza, nu vreau sa aud scuze! :)) faceti asta pentru mine :D Distrati-va! :*

    RăspundețiȘtergere

Back
to top