My summer beauty bag!

Nu știu cum sunteți voi dar mie, când afară e căldură, de obicei nu îmi place să port mult machiaj. Cu toate astea, am întotdeauna un portfard în geantă, care conține câteva produse esențiale pentru mine. Când ai toată ziua de mers prin oraș, în plin val de căldură sau ploaie de vară, pentru mine e foarte important să am produsele următoare:
I don't know about you, but I don't usually wear a lot of makeup when it's hot outside. However, I always carry a little bag where I keep some essential products for me. When you have to walk all day long through the city, when heat or summer rain strikes, it is vital for me to have these products:

Portfardul este unul foarte vechi, de pe vremea când eram în primul an de facultate, e de la Avon și l-am cumpărat pentru că îmi plăcea fundița. Încă îi place fundița! 
I bought the bag in my first year of college, it's by Avon and I actually bought it because I liked its bow. I still like its bow! 
  • Șervețele umede / Wet Wipes;
Sunt foarte utile pentru șters mâini lipicioase, papuci murdari sau reîmprospătare corporală la nevoie, când nu ai alt mod de a face asta. Mi se par foarte practice și fiind pachețel mic (15 bucăți) poate fi transportat foarte ușor. În plus, mai e legea aia lui Murphy:  Vei lăsa ceva acasă, iar în ziua aceea vei avea nevoie de el. 
They are very useful for wiping sticky hands, shoes or just to refresh your body when you don't have other options to do so. I find them very practical and because it's a small pack (15 wipes) they are easy to carry. Also, there's that law of Murphy's that says: You will leave something at home and you will need it that precise day. 
  • Mini Deo Gerovital Fresh;
Pentru că e vară. Pentru că trebuie să ne simțim fresh chiar și atunci când nu mai putem de cald. Mai zic? Haideți că e și foarte drăguț așa mititel! ♥
Because it is summer. Because you need to feel fresh even when you are dying of heat. Should I keep talking? Come on, it's also super cute so tiny and ...cute! ♥
  • NIVEA Lip butter;
În mod normal nu-mi plac balsamurile de buze din borcănel/tăbliță/oriunde trebuie să îți bagi mâna să îl poți aplica, dar aici nu am nevoie să bag mâna! Cel puțin deocamdată, cât e încă destul de plin, pot doar să „pup” balsamul de buze și să am buzele hidratate! (best "boyfriend" ever nu?) Și are miros de zmeură!
I usually don't like the lip balms you have to scoop out of the jar/tin/whatever, but this one you don't need to scoop. At least not yet, as it is still quite full and I can just "kiss" the lip butter and have my lips moisturized! (best "boyfriend" ever, right?) It also smells like really yummy raspberry! 
  • Primark Gel igienizant pentru mâini/ hand sanitizer;
Nu sunt germofobă! Asta fiind spus, știu că lucrurile grețoase și microbii pot să strice o zi perfectă, așa că folosesc un gel antibacterian pentru ca măcar să mă simt curată pe mâini când nu am opțiunea să mă spăl înainte să mănânc, sau ceva de genul.
I am not a germaphobe! That being said, I know that yucky things can ruin a perfectly good day, so I use a hand sanitizer to at least feel clean when I can't wash my hands before eating or something like that. 

  • Mostre de cremă de față/ face cream samples;
Astea le țin pentru cazuri extreme. Pentru zilele în care nu mă machiez și am nevoie de hidratare. Pentru altcineva, sau mai știu eu ce se întâmplă, am și-o mostră de cremă matifiantă.
I keep these for extreme cases. For the days where I wear no makeup and I need moisture on the go. For someone else, or just in case, I also carry a matifying cream with me.
  • Cremă de mâini / hand cream;

Crema de mâini o port cu mine indiferent de anotimp pentru că mâinile mele au întotdeauna nevoie de hidratare (și coatele mele la fel!). Cea de la Trind e foarte ușoară și hrănește bine pielea. Mai îmi place și Elmiplant perfect hands cu ulei de avocado, dar tubul e ceva mai mare și prefer să o folosesc acasă.
I have hand cream with me no matter the season because my hands always need moisture (and my elbows also!). This one, by Trind is very light and hydrates the skin well. I also love one by Elmiplant but since it's a bigger tube, I prefer using that one at home. 
  • Anticearcăn / Undereye concealer;
 
Am tendința să mă șterg pe la ochi. Fie că mă mănâncă din cauza unei mini alergii, fie că mi-e somn sau pur și simplu am transpirat, dau des cu mâna pe la ochi. De asta îmi trebuie constant un anticearcăn pentru retușuri. Cel de la Garnier e practic! Are asta ca punct forte, însă este și puțin prea plin de alcool. Duhnește și de multe ori îmi cam irită ochii. Trebuie să îi găsesc un înlocuitor!
I have the tendency to wipe my eyes constantly. Either they are itchy due to allergies, or I'm sleepy, or I just sweat, I tend to take my hand to my eyes a lot. This is why I constantly need an undereye concealer for retouches. This one, by Garnier comes in handy! That's its forte, but it is also a little too full of alcohol, reeking of it and irritating my eyes. I need a replacement ASAP!
  • Rujul zilei respective / Lipstick I wear that day;
De obicei car cu mine și rujul pe care am de gând să îl folosesc în acea zi. În ziua când am făcut pozele aveam MUA în nuanța 11. De obicei, vara port culori neutre pe buze.
I usually carry with me the lip color I wear that particular day. The day I took the photos I wore MUA Shade 11. I usually wear neutrals on my lips in the summertime. 
  • Eyeliner negru L'oreal Silkissime / Black eyeliner L'oreal Silkissime. 
În același portfard port și un creion negru L'oreal Silkissime, pentru că nu știu niciodată de unde sare iepurele și trebuie să mă aranjez pentru o cină în oraș sau mai știu eu. Puțin eyeliner negru rezolvă orice ținută!
In the same beauty bag, I also carry a L'oreal Silkissime black eyeliner, because you never know when the opportunity arises and you need to get ready to eat dinner out or something of the sort. A little eyeliner never hurt nobody! 

Voi ce țineți în portfart/geantă vara asta?
What do you keep in your beauty bag this summer?

Until next time, yours,

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Doamne, ce putine cari in portfard. Eu prefer sa nu iau nici unul cu mine, pentru ca as pune in el tone de produse :)). Asa, arunc in geanta parfumul si rujul si gata :D.
    P.S.: Imi place camionul :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) aveam o perioada cand purtam si eu multe, apoi mi-am dat seama ca nu am nevoie de ele :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tare! Apa micelara de la Nivea cum e? ma cam tenteaza! te pup

    RăspundețiȘtergere

Back
to top