TAG: Eu și telefonul (ro only)

Încep prin a-i mulțumi Ancăi pentru provocare şi să o laud pentru umorul super tare pe care îl are! Asta fiind spus, dau curs provocării şi am să vă arăt ce se află în telefonul... tableta... telefonul și tableta mea, pentru că având un telefon antic, multe aplicații nu le mai pot folosi pe el și le-am mutat pe tabletă.

Încep cu telefonul, pe care îl folosesc în mare doar pentru funcții basic, precum convorbiri, sms, whatsapp și ca port wi-fi pentru tabletă. Are 5 ani la activ, așa că nu știe ce e aia screenshot, așa că v-am făcut poze;


 Așadar, ca telefon, am un Samsung Galaxy Europe (GT - I5500) vechi de 5 ani, care are pe el doar aplicațiile preinstalate, Facebook, Whatsapp, Snapchat și Instagram.


Tableta mi-am făcut-o cadou de ziua mea, pentru că îmi mureau și laptopul și telefonul și-am zis să le îmbin cumva până una alta. Asta o folosesc excesiv pentru aplicațiile pe care le-am instalat:
Pagina principală are aşa: în primul rând aplicaţiile de jos care sunt permanente (rămân acolo indiferent de pagină)  Pinterest pentru inspirație, Play Store pentru că cercetez destul de des aplicații noi, Music Player pentru că iubesc să ascult muzică, Gmail din motive evidente, Setări și Apps. Pe lângă astea mai am Widgetul meteo, o bară de căutare Google pe care am pus-o doar ca să separe widgetul de apps și Readers Hub - pentru că citesc din când în când pe autobuz (acum am încărcate acolo The phantom of the Opera  și Anna Karenina; Facebook - ce m-aș face fără el? Skype - pentru convorbiri video; 8tracks - aplicație online de muzică, o iubesc pentru că pot să o programez să se oprească singură după un anumit timp, ceea ce e perfect având în vedere că iubesc să adorm cu muzică în surdină; YouTube - pentru că vizionez destul de des clipuri; PhotoCollage - e editorul de poze ce îl folosesc pentru pozele de Instagram. În rândul doi am Yahoo Mail - pentru că de ce să-mi bat capul cu un singur mail când pot să mă complic? Instagram - fără de care nu aș putea trăi; Galeria Foto; Any.Do - este agenda mea electronică, lista mea cu lucruri de făcut, e o aplicație tare utilă cu remindere și plină de pozitivitate; Camera Foto și Simple mp3 Downloader - ca să scot melodiile preferate, deși mai nou le ascult online doar. 

Pagina doi are câteva prestabilite pe care nu le folosesc dar m-am obișnuit să le văd așa și nu le-am șters de-acolo (Game Hub și Videos). Pe lângă am Adobe Reader, Blogger, IMDb, Easy Voice Recorder -  în caz că trebuie să înregistrez ceva, Messenger  - pentru că ne obligă Facebook, Cut The Rope - pentru că mă distrează comedia aia de Nom Nom (așa îl cheamă pe animăluț), Pages Manager  - ca să pot avea grijă de pagina mea de Facebook, Analytics - pentru blog,  LinkedIn, Dropbox, 2048, TV Show Favs - pentru că mă uit la prea multe seriale și nu mai știu care cum și când, Chrome, Utorrent  - deși trebuie să îl șterg, nu-l mai folosesc, Ebay - pentru că... cumpărături! Fișierele Mele, Snapchat și se pare că mai am odată mp3 downloader (hmm..ce ciudat! până acum n-am observat că îl am de două ori. până nu demult era Shazam  pe pagina doi dar cine știe ce oi fi făcut)
Pagina trei e destul de aerisită cu doar două widgeturi. Aici am vizualizările rapide pentru Gmail și Any.do. Am blurat mailurile și câteva dintre chestiile ce le am pe listă pentru că sunt personale. Am lăsat totuși câteva chestii de făcut legate de blog. 

În afară de astea și de aplicațiile preinstalate pe care nu le folosesc, mai am 3 aplicații pe care le folosesc rar și nu le-am făcut scurtătură: Allthecooks - aplicaţie cu reţete; Goodreads şi Clean Master - care rulează în background şi nu am nevoie să o deschid eu. 

Le nominalizez pe Cleo, Roxana și pe Emma (prietena mea cea mai bună care recent a hotărât să-și redeschidă blogul). Și mai nominalizez pe oricine vrea să-l preia, iar dacă nu vreți să-l preluați, spuneți-mi aici, voi ce aplicați aveți în telefon?

Until next time, yours,

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. Awww, esti o scumpa! :* Nu-mi vine sa cred ca un telefon care are 5 ani avea preinstalat whatsapp si instagram. A fost un trendsetter nu gluma!

    RăspundețiȘtergere
  2. haha! No Way! ziceam ca pe langa cele preinstalate mai am whatsapp si insta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine telefonu-i miezu' :)) Tableta inca nu mi-am luat si nu cred c-o sa-mi iau prea curand :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Iei, ia uite cine m-a nominalizat, scumpa de tine. :* Citeam articolul si la sfarsit vad Roxana si ma uit de curiozitate, care Roxana? :)) Sa stii ca si eu sunt ca tine, am cateva chestii prestabilite pe care le-am lasat asa din obisnuinta, damn it! Tin prea mult la lucurile mele, sunt o freak cand vine vorba de lucrurile mele personale. Eu inca nu mi-am facut planuri sa imi iau tableta, ma descurc cu telefonul si asa e destul de mare, daca as mai cara si tableta dupa mine... Poate intr-o buna zi cu soare afara o sa imi iau un Note 3, cred ca o sa apara 4 pana atunci si visez si la un Ipad, ca deh, sunt si eu om. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) si eu as fi fost la fel daca nu complotau laptopul si telefon sa ma paraseasca deodata :)) asa, am fost nevoita sa fac un compromis :))

    RăspundețiȘtergere
  6. hehe :* pai sa le vedem! eu tableta o tin ca accesoriu la telefon :))) nu de alta dar daca telefonul nu-mi face fata la nimic... :)))

    RăspundețiȘtergere

Back
to top