September's Favorites!

Wake me up, when September ends! ♪♫ Oh, stai așa! Septembrie s-a dus și în timp ce îi urăm bun venit lui octombrie, am zis să fac și o retrospectivă a produselor cele mai iubite de mine în luna ce a trecut! Iată deci, favoritele lui septembrie:

Whake me up, when September ends!♪♫ Oh, wait! September is gone and as we welcome October, I thought it would be nice to make a retrospect of my most loved products in the past month! Thus, here are my September favorites:
  • Revlon Nearly Naked Foundation (130 Shell Cocquillage);
Am cumpărat acest fond de ten pe ultima sută de metri, din păcate, profitând de reducerile de plecare ale Revlon de pe piața românească. Din păcate, pentru că îmi place și l-aș fi recumpărat. Are și părți rele, cum ar fi faptul că nu are pompiță. dar produsul în sine este unul perfect pentru mine. Deși nu știu cât de mult mai ajută, voi scrie un review pentru el în curând. 
I bought this foundation taking advantage of the last Revlon sales here, as they are retiring from the Romanian market. Unfortunately, I like it and I would have repurchased it if they stayed. It also has bad parts, like the fact that it doesn't have a pump but the product itself is a perfect match for me. I will write a review on this soon. 
  • Avon SuperSHOCK gel eyeliner pencil;
O iubire mai veche de-a mea, creionul SuperSHOCK de la Avon intrat un pic în pauză, cât timp am iubit L'Oreal Silkissime!  Văzând însă că Silkissime se apropie de sfârșit, evaluam în gând pe care să-l recumpăr. Într-o altă zi, mi s-a terminat gelul de duș, și cum la gel de duș am prea multe reyerve, mi-am băgat repede nasul în cutia mea cu produse de rezervă, unde am dat întâmplător şi de un Supershock! Cine ştia că eu mi-am cumpărat rezerve mai demult? Eu una nu îmi aminteam dar m-am bucurat așa de mult să îl găsesc încât am lăsat Silkissime să se odihnească puțin. 
An old love of mine, this eyeliner by Avon went on a little hiatus, while I was loving L'Oreal's Silkissime. However, I had reached a point where my Silkissime was almost done, and I was entertaining the thought of which eyeliner to buy next of the two. In a different day, I  ran out of shower gel, and since I have too many backups there, I quickly opened my "back up box" and discovered a SuperSHOCK eyeliner. Who knew I bought backups for it? I did not remember that, but I did enjoy seeing it, so much that I let Silkissime take a rest and started using it this one! 
  • MeMeMe Arch Angel - highlighter;
De Arch Angel v-am mai povestit aici. V-am spus și atunci că pur și simplu ador partea cu iluminatorul. Nu știu ce aș putea să vă spun să nu credeți că-s nebună când spun că-s înnebunită după el.
I've talked about the Arch Angel before, here. I told you then how much I simply adore the highlighter end. I have no idea what to tell you so you don't think I'm crazy when I say I'm crazy for it!
  • Farmasi Matte lipstick (45);
Oh Doamne, de când așteptam să vină toamna, să pot purta frumuseți de-astea! Iubesc rujul puternic pe buze (contrastant cu acum câțiva ani când nu îndrăzneam să-l port!) Asta e cea mai recentă achiziție în materie de ruj și Doamne, cât îmi place! 
Oh God, how I've waited for Autumn to arrive so that I could wear beauties like this! I love bold lipsticks (contrary to a few years ago when I wouldn't dare wear it!) This is my most recent purchase regarding lips and God, do I love it! 
  • L'Oreal NutriGold Silk Face Moisturizer;
Am primit crema asta în octombrie anul trecut, și-am tot lăsat-o la rezerve. Nu știu de ce. Acum, fiindcă nu mai am altă rezervă, am luat-o. Și nu-mi pare rău că am lăsat-o până acum! Acum aveam nevoie de ea, pentru că tenul meu a trecut printr-o serie de schimbări datorită mutării mele în Spania și înapoi. Acum îmi ajută tenul să revină la normal, să redevină ce a fost înainte. Și asta îmi place! Are textură cremoasă, intră rapid în piele și hrănește pielea foarte bine. E tot ce îmi trebuie în momentul de față. 
I got this moisturizer last October and I kept it unopened in "backups". I don't know why. Now, because it's the last backup I have, I reached for it. And I am not sorry I left it until now. I need it now, as my skin recently had a lot to suffer from my move to Spain and back. Now it helps my skin go back to its normal self. And I like that! It has a creamy texture, it absorbs quickly and it nourishes my skin well. It is all I need right now. 
  • Clinique Travel exclusive All-in-one palette.
Am lăsat ce-i mai bun pentru final. Minunăția asta de la Clinique și-a regăsit locul în inima mea. Review-ul îl puteți citi aici
I left what's best for last. This awesomeness from Clinique refound it's place in my heart. You can read my review on it, here

Cu asta, punem luna septembrie în trecut, și începem să ne bucurăm de ce are octombrie de oferit! Voi ce produse ați iubit în septembrie? 
With this we are leaving September behind and are starting to enjoy what October has to ofer! What products did you love in September?

Until next time, yours,

CONVERSATION

7 comentarii:

  1. Sunt curioasa sa iti citesc recenzia pentru Nearly Naked; l-am vazut in magazin si nu mi-a placut deloc consistenta lui- parca plutea ceva lichid la suprafata lui. Nu am mai vazut un fond de ten care sa arate asa! Asa ca am ,,fugit "de el cu viteza luminii! :)))
    Nutrigold imi place si mie mult, la fel si Supershock. (pacat ca e mai greu la partea cu ascutitul- se cam iroseste mult produs)
    Kisses from Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce culoare frumoasa are rujul de la Farmasi!!!
    xoxo


    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  3. rujul farmasi e perfect pentru toamna <3

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Rujurile puternice le-am iubit si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de bine poate sa arate rujul ala ❤

    RăspundețiȘtergere
  6. ah, n-am incercat nimic din favoritele tale..

    RăspundețiȘtergere

Back
to top