brush washing...the way i do it :)

ca sa explic subiectul m-am gandit in felul urmator: fiecare are felul lor de a-si ingriji pensulele de make-up si de a le stoca undeva la vedere sau mai putin la vedere. ceea ce urmeaza sa fac e sa prezint in mare cum obisnuiesc eu sa imi spal si sa imi protejez pensulele de dezintegrare in acelasi timp.

Evident ca incepem cu pensulele care trebuie spalate:
pentru fiecare pensula in parte pun cate o picatura de sampon in palma apoi trec pensula prin apa nici prea rece nici prea calda (ca sa nu fie afectat lipiciul care tine pensula together), o samponez bine pana cand spuma rezultata nu mai e diferite culori ci e alba, apoi limpezesc bine bine, asigurandu-ma ca nu ramane nici urma de spume sau sampon pe firele de par, pentru ca ar strica toata "pufosenia" pensulei.
dupa ce am spalat si clatit foarte atent pensulele le pun pe un prosop de bucatarie ca sa absoarba apa in exces:
nu sunt toate dar daca s-a umplut prosopelul am zis ca le pozez asa
nu le las pe prosopel mai mult de cateva minute, pentru ca de indata ce am terminat cu toate ustensilele ce trebuiau spalate fac urmatorul lucru:

*** urmatoarea poza poate parea amuzanta unor persoane! 
 da...le prind cu agatatoare de haine si le las cu capul in jos sa se usuce. asa ma asigur ca se usuca in mod natural si ca apa nu va afecta lipiciul de la capatul perisorilor pentru ca nu ajunge la el :)

Disclaimer: aceasta metoda nu este inventata de mine. este o metoda descoperita citind diferite bloguri si forumuri de-a lungul timpului.

sper ca v-a placut acest post.
aah da... clema fara pensula se explica prin faptul ca pensula a alunecat la fractiuni de secunda inainte de a face poza :))

CONVERSATION

5 comentarii:

  1. E tare metoda ta. Pui ceva sub sarme ca sa te asiguri ca, daca vreuna dintre pensule vrea sa vada cum e pe jos, nu o iei de la capat cu spalatul?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sadie nu pun nimic..sarmele alea sunt puse peste cada si ma asigur ca aceasta e curata si ca are piedica aia pentru canalizare ca sa nu ma trezesc cu brushes down the drain :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai cat de ingenios! E super tare ideea asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. A, pentru ca le ai deasupra cazii. Ale mele sunt pe balcon!
    Offtopic, ai o leapsa de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sadie pai atunci ai putea sa pui ceva sub ele ca sa le protejezi putin :D si...ma uit si la leapsa imedat:)

    RăspundețiȘtergere

Back
to top