bookreview - Halo

in primul rand vreau sa spun ca ma bucur ca m-am intors, am avut ceva probleme cu internetul si nu am putut face nimic timp de o saptamana (deja ma mananca degetele sa va scriu). Ceea ce urmeaza sa scriu in postul asta nu are legatura cu machiajul (again) dar am o presimtire ca unora dintre voi v-ar placea aceasta carte. Ma refer in special la acelea dintre voi care ati trecut prin sau sunteti inca in "twilight syndrome".

Vorbesc despre Halo, o carte scrisa de Alexandra Adornetto, si care e publicata anul acesta. Autoarea cartii are doar 18 ani si este de origine australianca.
Va intrebati ce legatura are asta cu twilight? simplu, cartea functioneaza oarecum pe principiul twilight, se bazeaza pe iubirea dintre o fiinta umana si ceva supraomenesc, in cazul de fata un inger. Rolurile sunt inversate fata de twilight, astfel incat ingerul e personajul feminin, iar omul e personajul masculin.
Eu am primit cartea in engleza, in format electronic si pot sa spun ca mi-a facut placere sa o citesc.
Rezumatul/descrierea din interiorul cartii este urmatorul:
"When three angels are sent from heaven to protect the town of Venus Cove against the gathering forces of darkness, their mission is threatened as the youngest angel, Bethany, enrolls in high school and falls in love with another student."
 Pe romaneste, este vorba de 3 ingeri veniti pe pamant sa apere omenirea de fortele raului (a.k.a. The Devil), Arhanghelul Gabriel (Gavriil), Ivy (inger din ordinul Serafinilor) si Bethany un inger mai tanar, avand doar 17 ani omenesti. Povestea se invarte in jurul lui Bethany, care este plina de curiozitate in ceea ce priveste universul omenesc, si oamenii in sine.
mai jos puteti vedea trailerul cartii:

pot sa spun ca aceasta carte m-a ferit de plictiseala in saptamana asta, cat am fost privata de internet.
ca sa relationez totusi postarea cu makeup stuff, o sa incerc sa fac pentru urmatoarea postare un machiaj inspirat de coperta cartii.
in speranta ca v-am trezit interesul,
va salut.
Aqua_shell

CONVERSATION

1 comentarii:

  1. Pare interesant!:D
    Daca o mai ai pe computer sa mi-o trimiti si mie plz. :)
    Mie mai nou imi plac Audio Book. Acum ascult Breaking Dawn din seria Twilight. :D
    Pup.

    RăspundețiȘtergere

Back
to top