First impressions on: Nivea visage Natural Beauty exfoliant

Zilele astea am fost ca un magnet pentru produse Nivea, totusi azi va voi vorbi doar de Nivea Natural Beauty. Mai exact de exfoliantul din aceasta gama.

 Totul a inceput cu o plimbare in Carrefour, pe la standul de cosmetice & stuff, unde impreuna cu Emma, am dat de o promotie la crema de fata Natural Beauty. Adica pe langa crema primeai la acelasi pret si exfoliantul. Am facut o mica intelegere si le-am impartit, ea luand crema si eu exfoliantul.

Dupa prima utilizare, nota pe care as oferi-o acestui exfoliant este 9/10. De ce nu 10? Pentru ca, cel putin pentru tenul meu sensibil, este putin prea puternic. Curata excelent, dar si usuca fata, astfel ca dupa prima utilizare, am simtit nevoia sa pun mai multa crema hidratanta pe fata decat de obicei.
Particulele exfoliante nu sunt mari si dure, ba dimpotriva sunt mici si fine, iar mirosul...divin.
Dupa ce crema de fata a intrat in piele, fata mea se simtea minunat! si inca se simte asa! (prima utilizare fiind azi dimineata pe la 8 si ceva)


Il recomand in special tenului mixt si normal, dar si celor cu ten uscat si sensibil, cu conditia aplicarii cremei hidratante dupa (nu neaparat cea din aceeasi gama)



Nota: va ven si un first impression pe crema hidrantanta, din partea Emmei, insa din pacate acest lucru este posibil doar in weekend, so if interested...watch out for the update.

UPDATE: Emma a reusit insfarsit sa isi opreasca putin timp pentru a face un mic review cremei Nivea Natural Beauty :
- are un miros extrem de placut
- intra in piele repede, nu am simtit ca imi lasa tenul uleios (mentionez faptul ca eu am tenul uscat)
- ilumineaza fata, ofera acel natural glow pielii. Contine particule stralucitoare.
- mi se pare ca uniformizeaza nuanta tenului meu - mentionez ca nu tenul meu nu are pete rosii sau chestii de genul.
- in principiu, sunt multumita de produs, pt tenul meu, a facut ce a promis. Dar consider ca nu va fi prea eficienta in cazul unui ten cu probleme. 


Multumesc Emma :)
Voi ati incercat gama asta?

CONVERSATION

9 comentarii:

  1. Nu am incercat gama, dar mi-a placut mult campania de asta vara cand au vorbit despre frumusetea naturala multi baieti celebri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu il folosesc de cateva luni bune si imi place ft mult.Eu am tenul uscat si intr-adevar simt nevoia sa mi-l hidratez bine dupa ce folosesc exfoliantul Nivea.Dar il recomand...ca dovada este si giweaway-ul pe care l-am facut cu aceste produse!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot zic ca il voi cumpara si eu dar mereu dau peste ceva mai interesant..

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm am avut crema Natural beauty si chiar mi-a placut, intradevar mirosul divin ;x aa si era perfecta ca baza pt fondul de ten :)
    o sa incerc si exfoliatul asta ;;) ms

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am incercat gama,dar sunt i ncautarea unei creme nuantatoare,desi nu cred ca aceasta ar fi buna pentru mine.Eu am tenul foarte deschis la culoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. am incercato si e superrr buna.....doresc sa cumpar si eu dar nu am gasit la magazine si nici la farmacii

    RăspundețiȘtergere
  7. crema isi face efectul chiar din prima aplicatie.am incercato si este de nota 10

    RăspundețiȘtergere
  8. Din pacate nu cred ca mai este disponibila. Daca nu o gasesti nicaieri, cel mai probabil au retras-o de pe piata.

    RăspundețiȘtergere

Back
to top