TAG: My makeup story

Am primit tag-ul asta de la MyaBeauty si Sadie acum ceva vreme si azi finally il rezolv :) 
First off vreau sa le multumesc fetelor pentru ca s-au gandit la mine, cu toate ca in ultima vreme nu am prea activat pe blog.

 1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi?
Teoretic, in clasa a 7a cand ma dadeam pe buze cu balsam de buze colorat si ma credeam machiata...
practic prin clasa a 10a, dupa ce am fost mustrata de prietene ca nu ma machiez :))


2. Cum ai devenit pasionata de make-up? 
Easy! pe la 5 ani, ma uitam holbam la sora-mea cum se machia...adoram sa o vad facand asta! pe la 6 ani a inceput sa-mi dea mie fardurile pe care nu le mai folosea, cu avertizarea ca daca le bag in gura sau le inghit...nu mai primesc (weird kid). Am fost foarte grijulie cu ele...nu lasam pe nimeni sa le atinga si ma dadeam cu mare grija pe buze cu cel mai rosu ruj avut (la mine daca nu era rosu...nu era ruj). [o fi asta motivul pentru care acum nu imi place sa am culori puternice pe buze?]
Ulterior sora mea s-a mutat de-acasa iar eu cand am crescut nu am avut de la cine sa invat sa fac toate chestiile faine pe care ea le facea cu machiajul...asa ca m-am dus la biblioteca! Da, da, la biblioteca...mare lucru nu am gasit dar ceva ceva am tot citit pe acolo, urmand ca "marea documentare" sa fie facuta cu ocazia instalarii internetului pe calculatorul personal, cam prin clasa a 9a.


3. Care sunt cateva din firmele tale preferate?
Baolishi! :)) glumesc. Nu cred ca am vreo firma preferata...yet :)

4. Ce inseamna make-up-ul pentru tine? 
Arta in devenire :) Mod de exprimare si exteriorizare. 

5. Daca ai putea sa porti doar 4 produse pe fata, care ar fi acestea?
Balsam de buze, undereye concealer, mascara siiii.....al 4lea depinde de situatie.

6. Ce-ti place cel mai mult la make-up
Faptul ca oricat de bun ai fi, tot timpul ai ceva nou de invatat; ca tehnica nu e totul; ca aproape intotdeauna exista a touch of originality.

7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end?
Nu consider ca ar putea fi un "versus" intre acestea. Sunt categorii diferite de produse, fiecare cu calitatile lor 

8. Ce sfat ai da unui incepator? 
Documentarea e mama invataturii!


9. Ce make-up trend n-ai reusit nicioada sa intelegi?
Sprancene inexistente desenate cu creionul dermatograf...nimic nu mi se pare mai urat la machiajul unei fete..ma face sa intreb: De ce te-ai urati voluntar?


10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot?
Creste vazand cu ochii...multe fete pricepute prind curaj si impart din tehnicile si imaginatia lor cu noi restul :)


Nu cred ca mai am cui sa il pasez, asa ca las tagul deschis pentru preluari :)


Aqua_shell

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top