quick LOTD

Azi am avut de învățat pentru Teoria Argumentării și într-o încercare disperată de a înțelege logica foarte ilogică ... așa că am rugat o colegă să vină la mine să ne gândim împreună la rezolvarea exercițiilor. Ca să nu apar așa de încercănată și obosită, am ales să fac un machiaj, pe care îl aveam oricum de mult în cap.. of course că nu a ieșit chiar ca în capul meu dar tot nu contează...
Am zis că să nu rămân chiar fără să postez nimic cât timp mai învăț pentru examene...așa că vă arăt ce mi-a ieșit azi:





și ultima poză e făcută cu webcam-ul pentru că mi s-au descărcat acumulatorii

nu mai am avut timp și acumulatori să fac poză și produselor folosite dar vă pot spune că am folosit pentru față aceleași produse pe care le folosesc în fiecare LOTD, iar pentru ochi am folosit un pic de fard albastru Oriflame și restul dintr-o patelă rotundă de la Deborah. 

Cel mai probabil nu voi mai scrie decât după joi, pentru că atunci termin cu examenele. 
so, until next time, yours,
Aqua_shell

CONVERSATION

8 comentarii:

  1. Iti sta super cu acest machiaj! Cat despre teoria argumentarii,eu mereu am fost o persoana nu prea logica,deci...Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea mulțumesc :) întotdeauna am zis ”pune-mă să învăț orice...numai logică nu” :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma speriasem, scria "Blog negasit" :P

    Like it, very pretty! ^.^

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta foarte bine cu tipul asta de machiaj!!
    Very pretty!! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti foarte frumusica!! Imi place mult machiajul,te evidentiaza foarte bine. Te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere

Back
to top