Guest Post: LOTD by Alina

În primul rând îmi cer scuze pentru absența de pe blog, am justificat pe Facebook că m-a lovit febra licenței și că e musai să fac o pauză de la blog. Totuși nu am vrut să îl las părăsit, așa că am lansat invitația, tot pe Facebook, pentru cei interesați, să îmi trimiteți articole și/sau look-uri pe care să le postez pe blog cu numele vostru, în calitate de guest blogger :)
Alina s-a mișcat repede și a fost prima care mi-a trimis câteva poze cu look-uri create de ea:






"Pentru fata am folosit: 
Crema de zi emliplant
Fond de ten caliming efects Avon
Corector s-he 
Pudra multi mineral bell|(e cumparata de pe catalogul infinity,o firma gen avon ,lady's etc.nu prea cunoscuta)

Pentru ochi:
 Primer elf
Culoarea alb sidefat  dintr-o paleta cu 6 culori de la Vera Valenti,la fel,eu nu am auzit de firma,e adusa din Spania,dar imi place mult culoarea si textura indeajuns de cremoasa ca sa se aplice bine pe ochi.
Trusa de 120 de culori
Un monofard Kiko, nuanta 29 pt look-ul cu albastru.
Eyeliner elf,gama studio.
Mascara Scandal eyes de la Rimmel London

Pentru buze folosesc in general doar un balsam,cel nivea pentru ca nu prea suport eu sa am ceva pe buze:">
Sper ca am fost de folos si multumesc >:D<:*"
 Mulțumesc Alina-Elena Cojocaru pentru că ai acceptat invitația de a posta pe blogul meu.
Mulțumesc și celor care înțeleg de ce nu sunt mai prezentă în acest moment pe blog și vă promit că voi reveni în forță după licență cu muulte chestii noi și plăcute, că doar fac 2 ani de activitate!

Invitația rămâne deschisă, așa că dacă sunteți interesați să postați un review sau un look și nu aveți unde, sau pur și simplu vreți să postați în alt loc decât de obicei, îmi puteți trimite un mail la oana.ancka@gmail.com sau prin formularul de contact.

until next time, yours,

CONVERSATION

1 comentarii:

Back
to top