Last drop of September

Cât de repede a trecut luna Septembrie...imediat ne trezim că e Crăciunul. Luna asta n-a fost nevoie să mă străduiesc să termin ceva pentru a menține rubrica, întrucât produsele s-au terminat fără să-mi dau seama. Sunt 3 la număr și le vedeți mai jos:
September went by so fast...blink once more and it's almost Christmas. This month didn't require me to put much effort into finishing products. They were finished before I could realize. I have three empties and you can see them below:

  • Prestige 3in1 feet cream
E o cremă pentru picioare de la Lady's, costă extrem de puțin (~5 lei) și pe mine m-a mulțumit cât de cât. Nu e foarte grasă însă menține picioarele hidratate cam o zi. Eu zic că e suficient. Totuși nu o voi recumpăra deocamdată întrucât mi-a fost recomandată de cineva crema pentru călcâie de la Bioeel din DM. Cred că aia va fi următoare cremă pe care o voi încerca :D

This is a feet cream from Lady's, it costs so little (~ $1.5) and I was quite satisfied with it. It isn't to greasy but it mantains the feet moisturized for about a day. I'd say that's enough. Still, I will not repurchase this yet because somebody recommended I tried the Bioeel heal cream from DM. I think that's the next one on my to try list. :D





  • Oriflame Grace Eau de parfum
Pe parcursul verii a fost unul dintre parfumurile mele preferate, însă vara s-a sfârșit și parfumelul meu s-a dus cu ea. Conține note de iasomie indiană, violete, garoafe regale, lemn de cashmere și vetiver. Costă ~ 65 lei când e redus în catalog. Deși îmi place în continuare, pentru iarnă voi opta spre alte parfumuri sau ape de toaletă. Așadar nu îl voi recumpăra imediat, însă cu siguranță îl voi mai deține pe viitor. Pentru iarnă, trebuie să îmi recumpăr Amber Elixir de la Oriflame sau noul lor parfum More by Demi ♥ ambele miros superm, iar primul menționat durează incredibil de mult pe pielea mea. 
Throughout the summer this was one of my favourite scents, but summer has ended and so has my perfume. It contains indian jasmine, velvety violet, royal carnations, cashmere wood and vetiver. It costs ~$20 on sale in the catalogue. Even though I still like it, for winter I woud rather get the Amber Elixir or More by Demi from Oriflame. 
  • Syoss Volume Shampoo
Deși varianta antimătreață a șamponului Syoss mi-a plăcut și mi-a făcut bine, cea pentru volum nu m-a ajutat cu nimic. Din potrivă, părul meu era foarte pleoștit tot timpul. Tot ce pot să spun e că mă bucur că l-am terminat și nu îl voi recumpăra. A costat ~15 lei. Momentan l-am înlocuit cu Gliss Ultimate Volume. Să vedem ce poate și el. 

Although the anti-dandruff shampoo from Syoss was good for me, the volumising shampoo didn't do much for my hair. On the contrary, my hair was very flat and dull. All I can say is that I'm glad I finished it and I will not repurchase it. It cost me ~$4. For the moment I replaced it with Gliss Ultimate Volume. I'll see what that one can do. 

Voi ce ați terminat în Septembrie?
What did you finish in September?

Until next time, yours,

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. Eu nu vreau sa mai aud de Syoss in viata mea. Am incercat sampoanele lor chiar cand au aparut la noi si toata lumea imi spunea "Vai o sa fii atat de multumita, sunt super mega extra bla bla bla". La primele doua spalari a fost ok, par shiny, un pic de volum, insa dupa a treia folosire a inceput sa-mi cada parul cu pumnul si aveam niste mancarimi de-mi venea sa-mi smulg scalpul. Unde mai pui ca imediat dupa ce ma spalam pe cap si-mi uscam parul, la radacina era atat de uleios de ziceam ca nu m-am spalat de o saptamana. Big NO NO for me produsele Syoss.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina lui Brumarel7 octombrie 2012 la 10:52

    ma tenteaza crema pentru picioare :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca iti dau dreptate. si mie imi pica parul mai mult si n-am niciun pic de volum de la el.. cel antimatreata mi-a fost bun, asta in niciun caz..

    RăspundețiȘtergere
  4. Am sa caut si eu crema de la Bioeel daca tot ai mentionat-o. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am terminat apa termala si tocmail am achizitionat o alta, de la La Roche-Posay. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Comanda cu incredere parfumul More. Eu azi am ridicat coletul si sunt super incantata de el cat si de set (untul de corp, fixativul si crema de dus). Ii simt aroma si dupa ce am facut dus <3

    RăspundețiȘtergere

Back
to top