LOTD: Going on a trip!

În primul rând vă salut din Camaret-sur-Mer, Franţa. Apoi, treaba este simplă. Când călătoresc, nu-mi place să am tone de machiaj pe faţă, dar nu-mi place nici să fiu complet nemachiată pentru că ador să fac poze în timpul călătoriei şi vreau să arăt fresh şi aranjată nu nemachiată şi cu cearcăne vizibile din cauza oboselii. Pentru că am călătorit mult în ultimele zile, am zis să vă arăt şi vouă, ce machiaj port eu când plec la drum lung.
First of all, hello from Camaret-sur-Mer, France. So here's the deal. When I travel, I don't like wearing tons of makeup on my face, but I also don't like being completely without makeup  because I love taking pictures when I travel and I want to look fresh and a little made up in the photos not au naturel and with huge dark circles around my eyes from tiredness. So, because I have been traveling in the past few daya, I wanted to show you, what my go to makeup is for when I'm on the road. 

Părul de asemenea prefer să-l prind pentru ca să mă pot mişca în voie fără să-mi fie cald sau să îmi intre părul în faţă. 
I also like pinning my hair up so that I can move around without being too hot or having hair in my face all the time.
Voi cum preferaţi să călătoriţi, cu sau fără machiaj?
How do you prefer to travel, with or without makeup?

Until next time, yours, 



P.S. Romwe has a new promotion! you should check it out:
Hurry up dears! This time you can save up to 84% off from Romwe Labor Day sale!
(time from Aug.27th-Sep.2nd)

CONVERSATION

5 comentarii:

  1. Asa calatoresti tu dom'soara cu cercei din astia? eu nu ii port nici la nunti, mi se par asa grei :))) abia port niste bobite :D

    Pupici

    shoeper-women.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu prefer un machiaj cat mai simplu, cat mai natural. Iar parul in functie de stare ori prins, ori aranjat frumos :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu prefer sa ma machiez foarte putin, gen fond de ten, blush si rimel :)
    Imi place machiajul tau, simplu si dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte dragut machiajul si te prinde super bine :)
    de obicei nu ma machiez in calatorii :D
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere

Back
to top