Review: Produse Biospot


Curiozitatea face tot ce vrea din mine. Asta s-a întâmplat și recent când am început să testez câteva produse noi, bio. Curiozitatea mă face să încerc multe produse, unele bune, altele mai puțin norocoase pentru tenul meu uscat și sensibil. În cele ce urmează vreau să-ți povestesc despre 3 produse care mi-au stârnit curiozitatea pe site-ul celor de la Biospot și care au intrat în rutina mea de îngrijire din ultimele săptămâni. Vorbesc despre o spumă de curățare, un exfoliant pentru față și o cremă de mâini pentru piele crăpată. Dar hai să le luăm pe rând:

Spuma de curățare Olivelia


Încep cu spuma de curățare, care promite să curețe, să tonifice și să calmeze iritațiile tenului. Mai promite și că nu usucă pielea, iar pentru acest lucru pot să garantez. Tenul meu uscat simte rapid dacă un produs cauzează uscarea și mai puternică a acestuia, așa că mă bucur să văd că, la acest punct, își menține promisiunea. Spuma vine într-un flacon de 150 ml și se dozează cu ajutorul unei pompițe, care face utilizarea ei mai pragmatică. Are ingrediente bio în proporție de 99% din ce spune producătorul, iar lista acestora este expusă pe site dacă vă interesează. Pe mine mă interesează în primul rând să fie un produs hipoalergenic și blând, dar care să funcționeze. 

La partea de curățare, face o treabă bună în îndepărtarea machiajului dacă nu ai un fond de ten rezistent. Totuși, eu recomand să îndepărtezi cu o dischetă și o loțiune micelară machiajul de pe față, iar abia apoi să folosești spuma pentru înlăturarea reziduurilor. Eu așa fac și cred că în acest fel obțin rezultatul optim pentru mine. La partea cu calmarea iritațiilor, mi-a plăcut că, atunci când aveam zone uscate, care usturau (pentru că Anca nu e cuminte și tot dă cu unghia peste ele), nu îmi provoca usturimi, deci aș putea să spun că funcționează. 

Când vine vorba de hidratarea tenului, clar nu este un produs suficient, în special pentru un ten uscat. Dar nici nu aveam asemenea așteptări de la un produs de curățare. E suficient faptul că nu îmi usucă pielea imediat după folosire. 

Cu toate că e un produs delicat, evidențiez faptul că este un produs pentru față, nu și pentru ochi, așa că, ține-l departe de ochii tăi. Eu nu am făcut asta la prima utilizare, iar ochii mei au rămas iritați. Era normal să fie așa. 

Exfoliantul natural pentru ten Olivelia


Tenul meu are două trăsături care domină modul în care aleg un exfoliant pentru față - e uscat și sensibil. Asta înseamnă că produsul perfect trebuie să aibă granule mici, blânde și puține, dar în același timp trebuie să aibă capacitatea de a îndepărta toate celulele moarte de pe față, iar astea nu-s tocmai puține când ai tenul uscat. Îmi e foarte greu să găsesc un astfel de produs. Iar din păcate nici exfoliantul Olivelia nu e acela. Pentru tenul meu sensibil, are prea multe bobițe, e prea abraziv și zgârie. Poate unui ten gras i-ar face chiar bine. Eu, în schimb, trebuie să aleg din bobițe, ca să pot folosi gelul fără să îmi fac dungi pe față. 


Trecând însă peste acest aspect, produsul nu este unul rău, doar că nu mi se potrivește mie. Are în componența sa ingrediente de natură bio până la 81%, potrivit site-ului, iar mirosul cremei este unul cât se poate de plăcut. Tubul de 50 ml este suficient pentru 3 sau 4 luni, aș zice eu, în cazul în care folosești un astfel de produs o dată pe săptămână. Eu îl folosesc o dată la două săptămâni, așa că îmi va ajunge o perioadă îndelungată. 
Din câte înțeleg, bobițele sunt, de fapt, coajă de migdală, ceea ce ar explica duritatea lor pe tenul meu sensibil. Cu toate acestea, nici în urma folosirii acestui produs nu am rămas cu senzația de ten care trage, după folosire, lucru care m-a surprins în mod plăcut. 


Crema pentru piele crăpată Olivelia


Nu în ultimul rând, trebuie să îți povestesc despre crema de mâini pentru piele crăpată. Îți ziceam în clipul cu preferatele lunii că mi-a ajutat coatele uscate să devină mai catifelate. Ei bine, un lucru e sigur, textura cremei a ajutat foarte mult. Aceasta este o cremă grasă, fără să rămână lipicioasă și fără să fie nevoie să o masezi în piele pentru prea mult timp. Pe site-ul celor de la Biospot este menționat faptul că poate fi folosită și în zone ale corpului care prezintă eczemă sau mici tăieturi. Și cum mama mea lucrează într-o bucătărie, are mereu mici tăieturi și împunsături pe mâini. Am „obligat-o” să folosească această cremă, să vedem cum funcționează, iar după două zile de cremuit, mâinile ei nu mai arătau ca un acordeon tăiat. Drept, nu s-au vindecat de tot în două zile, însă cu siguranță procesul de vindecare al tăieturilor superficiale a fost sporit.


Dintre cele trei produse pe care le-am testat, acesta este preferatul meu. Vine într-un tub cu 60 ml și e întotdeauna în geanta mea, pentru momentele când am nevoie de îngrijire. 

Impresia de ansamblu

Per ansamblu, brandul mi-a lăsat o impresie bună. Pare să aibă produse cu acțiune blândă, fără ingrediente sintetice sau nocive, însă care funcționează și din care nu e nevoie de o cantitate prea mare de produs pentru a obține rezultate. Prețurile sunt și ele rezonabile, iar gramajul este unul care să corespundă acestora. Mă declar mulțumită de efectele pe care le-am obținut, deși nu m-aș plânge dacă aș descoperi că au și un exfoliant mai delicat pentru tenul sensibil. 

Tu ai încercat produse bio pentru piele? Ce părere ți-au lăsat?

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top