Review: Peria Rotativă Rowenta Expertise Brush Activ Nano Smart


În urmă cu o lună și ceva mă hotăram să încerc să devin mai pricepută în arta hairstyling-ului, pentru că până acum sunt ca o nătângă care nu știe ce și cum să facă cu părul. Norocul a fost de partea mea și am intrat în posesia unui produs care să mă motiveze să încerc ceva nou cu părul meu: Peria Rotativă Rowenta Expertise Brush Activ Nano Smart. Știu, are nume lung, însă, nu e mai lung decât părul meu, îți promit. Trecând peste asta, odată ce-am pus mâna pe ea, am și luat camera și-am început să mă filmez în timp ce descopeream cum se folosește, clip video pe care, bineînțeles, l-am urcat pe contul meu de Youtube, dar pe care îl poți urmări și aici:


Am continuat apoi să o folosesc și să îmi dau seama ce poate face pentru părul meu. Ba, mai mult, m-am consultat și cu hair stylistul meu, Teo, care mi-a zis că încă am nevoie să capăt îndemânare ca să obțin un rezultat bun. Deci, încă lucrez la asta. Între timp, însă, iată ce-am descoperit despre ea:

- Pot folosi uscătorul fără perie pentru a-mi usca părul, ceea ce poate fi de un real ajutor când trebuie să mergi în concediu sau într-o deplasare și nu ai spațiu mult în bagaj. Eu l-am folosit pentru că mi s-a stricat uscătorul pe care îl aveam (pentru că l-am scăpat pe jos de nenumărate ori). A funcționat chiar mai rapid decât cel care m-a părăsit, deci +1 p.



- Peria mare este perfectă pentru a „capta” tot părul meu și de-al face să se așeze în aceeași direcție. Sper ca la un moment dat să reușesc să fac și două onduleuri cu ea, dar pentru asta încă nu am dexteritate (am zis-o și-o mai zic, sunt praf la capitolul coafare).

- Peria mică mă ajută să mă apropiu mai tare de rădăcina firelor de păr și să dau un volum ceva mai mare coafurii mele. Chestia asta mă bucură enorm, pentru că e taaare greu să ai păr lung, încăpățânat să rămână drept și cu firul subțire, iar tu să-ți dorești volum.


Cât despre preț, am observat că acesta variază între 180 și 210 lei, ceea ce pare a fi un preț decent pentru o astfel de ustensilă. Partea și mai faină e că o poți comanda și de pe magazinele online, iar asta îți ușurează mult munca, nu-i așa?


Detalii tehnice: 

Printre caracteristicile cu care se laudă, se numără următoarele:

- Flux de aer mai puternic;
- Distribuire optimizata a aerului pe toata suprafata periei;
- Design ultra compact;
- 800 W;
- Setări adaptabile (2 trepte de aer cald și una de aer rece, în care peria nu se rotește);
- Ușor de curățat prin grila detașabilă de la spate;
- Sac pentru păstrarea periei;
- Perii de 50 și 30 mm (care vin cu carcase protectoare, din plastic).



În cele din urmă, mă declar mulțumită că am făcut un prim pas înspre educația mea în materie de hairstyling și că am făcut asta cu ajutorul periei rotative Rowenta, pe care am obținut-o prin campania Buzzstore la care am luat parte. Voi încerca să updatez acest articol pe măsură ce obțin rezultate mai bune.

Until next time, yours,
 

* Această perie rotativă a fost primită spre testare. Acest articol reprezintă părerea mea subiectivă și nealterată, în procent de 100%.

CONVERSATION

1 comentarii:

  1. mi-a placut si mie! Am primit-o si eu, insa am preferat sa o schimb pe ondulatorul automat! :D

    RăspundețiȘtergere

Back
to top