Water Marbled nails

Nu știu câte dintre voi știți de această tehnică, sau de cât timp știți de ea, dar eu și Emma abia am descoperit-o și ni s-a părut o chestie genială, așa că am încercat-o bineînțeles.

Ideea din spatele tehnicii este una simplă. Picăturile de ojă se întind pe suprafața apei călduțe dintr-o căniță. După mai multe straturi de ojă în culori diferite, cu o scobitoare se face un model, apoi se scufundă degetul în model, astfel încât acesta să se transfere pe unghie. Trebuie doar să vă protejați degetul, de jur împrejurul unghiei, utilizând scotch, altfel tot lacul de unghii va fi pe pielea dvs.
Așadar pentru a reuși, este nevoie de urmatoarele „ingrediente”:

  • o cană/pahar cu apă călduță
  • lacuri de unghii cât mai lichide (cu cât sunt mai vâscoase cu atât e mai greu de picurat)
  • top coat (lac transparent / întăritor de unghii)
  • bandă scotch
  • bețișoare de urechi
  • scobitori
  • dischete demachiante
  • acetonă

Rezultatul?


Eu zic ca arată destul de interesant și modelul nu poate fi decât unul original întrucât e foarte greu să îți iasă de două ori la fel...

Experimentul ăsta l-am făcut luni seara, iar mie unghiile nu mi s-au cojit încă. De obicei mie mi se cojesc ojele în 2 -3 zile de la aplicare.  Eu am folosit 2 oje Flormar, în nuanțe de bleu și roz, iar ca top coat am folosit întăritorul de unghii cu keratină de la Coral.

voi ați avut experiențe cu water marbling? dacă da, cum vi s-a părut? dacă nu, ați încerca?

until next time,
yours, Aqua_shell

CONVERSATION

19 comentarii:

  1. wooooooowww!!!super interesant..habar nu aveam de metoda asta..adevarul este ca mereu am fost mai"timida"cu unghiutzele..daca saptamana asta le-am lasat sa respire,acum abia astept sa ajung acasa ca sa incerc procedeul:)):)) o zi frumoasa iti doresc!!!!pupici dulci:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte interesanta metoda...am mai vazut-o pe bloguri insa nu am incercat-o..mi se pare complicat:D..pacat ca nu e un filmulet ca sa vedem pas cu pas...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am incercat, dar pot sa zic ca nu mi-au iesit cum trebuie, mai rau m-am murdarit :)) cred ca mai trebuie sa experimentez.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Raluka Afronie să-mi spui și mie cum ți-a ieșit :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Bondarica găsești câte tutoriale vrei pe youtube :)) de unde crezi că am învățat noi? uite: http://www.youtube.com/watch?v=SfzzPZkM-jM ăsta e doar unul din multele videouri existente :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @colourful.makeup practice makes perfect! să mă anunți și pe mine dacă mai încerci și îți iese :D

    RăspundețiȘtergere
  7. De cand tot zic ca incerc. Imi place mult. :X

    RăspundețiȘtergere
  8. super tare ideea!!!cred ca o sa incerc si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur că vă place fetelor, let me know cum vă iese :D

    RăspundețiȘtergere
  10. wow , e prima data cand aud despre metoda asta.E super faina, poate o incerc si eu zilele astea!:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce metoda inedita!!!
    Eu nu stiam de ea. Foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  12. ti-au iesit foarte bine! am incercat si eu de vreo 3 ori, insa de fiecare data mi-a aparut aceeasi problema :| nu mi se "intindeau" pe suprafata apei. Ba primu se "intindea" frumos , iar urmatoarele ramaneau in centru.. ba picurul de lac cadea la fund... nu stiu care e problema:| daca stii tu, astept sami spui :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @Stefi problema ta are mai multe posibile cauze:
    1. dacă nu ți se întinde lacul pe suprafața apei înseamnă că ori arunci picătura de la o distanță prea mare (ceea ce ar explica și mărgeluța de pe fundul cănii) ori lacul e prea vâscos (deci ai nevoie de unul mai lichid)
    2. faptul că prima picătură se întindea frumos iar restul rămâneau în centru mă duce cu gândul la faptul că lacul tău a început procesul de uscare deja când tu ai pus a 2a picătură. Încearcă să folosești lacuri cu uscare cât mai lentă și vei reuși. Anunță-mă și pe mine dacă iți iese să vad dacă am rezolvat problema sau dacă mai necesită gândire. te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. E atat de interesant modelul.
    Am vazut pe youtube video-uri, dar nu am avut "curajul" sa incerc :)).

    Zilele astea insa am sa imi fac si revin cu poze :D.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. @LittleD abia astept sa-ti vad pozele :D

    RăspundețiȘtergere
  16. o sa experimentez si eu pe mama deoarece abea mi-am facut manechiura...sa vedem ce iese

    RăspundețiȘtergere
  17. Am incercat si eu de vreo 5 ori chiar . :( Nu iese foarte bine, cred ca oja pe care o folosesc este prea groasa..
    Oricum modelul tau este super :D .
    O sa mai incerc si eu cand am timp poate cine stie cu un pic de rabdare, iese:D

    RăspundețiȘtergere
  18. @Dariaa mie mi-a ieșit din prima. Trebuie însă să te miști foarte rapid și ojele trebuie să fie destul de lichide. mult succes :D

    RăspundețiȘtergere

Back
to top