Revew: întăritor de unghii cu keratină Coral

înainte să încep review-ul voi spune câte ceva despre prima impresie despre acest produs.

Aveam nevoie de un întăritor de unghii întrucât unghiile mele erau într-un stadiu cumplit de degradare. Mă dureau vârfurile degetelor (așa de tare încât nu puteam strânge nimic în mână), iar unghiile mele erau subțiri, exfoliate și rupte până la imposibil. De-asta am zis stop! Nu mai dau cu lac și nu mai fac nimic până nu-și revin măcar un pic.

L-am cumpărat cu 7 lei din centru (pentru că la mine în cartier e 9 lei) și nu am așteptat până am ajuns acasă, ci l-am testat imediat pe unghiile mele super exfoliate și super moi.
Așadar, prima impresie: WOW, ce rapid se uscă!
i-a trebuit mai puțin de un minut ca să îmi lase unghiilor un luciu aparent sănătos( zic aparent pentru că evident, unghiile mele erau un dezastru)


De atunci au trecut mai mult sau mai puțin 2 săptămâni, timp în care am folosit întăritorul o dată la 2 zile, câte 2 straturi.
Săptămâna trecută am aplicat ojă pe unghii prin tehnica water marbling folosindu-l și ca bază protectoare, dar și ca top coat. Așa am observat că produsul ăsta intensifică culorile (scuze de cacofonie). Mai mult decât atât oja mea a rezistat 5 zile fără cel mai mic semn că ar vrea să crape (deși efectul poate fi cauzat și de tehnica marbling, eu totuși cred că e întăritorul de vină).
Chiar dacă aveam ojă pe unghii am continuat să aplic odată la 2 zile un strat de întăritor (acum că scriu asta, îmi dau seama că poate de-asta nu s-a cojit lacul).
Îmbunătățiri la aspectul unghiilor? DA! în primul rând nu mai simt durere în vârful degetelor. Apoi, unghiile mele sunt mai tari, mai puternice (au crescut și nu s-au rupt). Exfoliere încă mai există dar nu ca și până acum, deci tind să cred că se exfoliază locurile în care era deja început procesul. Nu în ultimul rând, am impresia că unghiile mele sunt mai albe și au un aspect mai sănătos, chiar și când sunt neîngrijite (aka fără manichiura făcută):




îmi pare rău că leneșa de mine nu a făcut o poza și cu unghiile de dinainte...pentru a fi vizibilă comparația..

Revenind la produs, acesta are o consistență vâscoasă, uleioasă. Am căutat asta în întăritorul pe care urma să îl cumpăr pentru că mi se părea că dacă e lichid - cum e cel de la farmec - nu va avea prea mult efect.
Descrierea produsului de pe ambalaj: „Lac întăritor cu keratină. Întărește unghia prevenind exfolierea. Conține keratină, vitamina E, D-panthenol, ulei din sâmburi de caise.

ca să recapitulăm, acest produs:

  • are uscare rapidă,
  • intensifică culoarea ojei, când este folosit ca top coat,
  • conferă un aspect sănătos unghiei,
  • întărește unghiile
  • încetinește procesul de exfoliere al unghiilor.
Concluzie: Eu zic că își merită banii. Dacă aveți probleme cu unghiile, give it a try! :)

Yours,
Aqua_Shell

CONVERSATION

5 comentarii:

  1. Suna foarte bine, eu chiar am probleme cu unghiile si asta de cand ma stiu, nimic nu a reusit sa mi le intareasca si sa le opreasca din exfoliat. Poate imi face tratamentul asta bine :)
    Tu l-ai luat dintr-un magazin anume gen Ina Center sau pur simplu un magazin de cartier? Mersi si o seara placuta :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Blossoms l-am luat dintr-un magazin de centru, dar e ca si unul de cartier. in cazul in care nu il gasesti prin magazine (desi ma indoiesc), cred ca il poti comanda aici: http://www.cosmeticedistricom.ro/produse-cosmetice
    o seara placuta si tie :* si let me know daca il gasesti, si mai apoi daca iti place :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi mult de raspuns :D O sa ma duc maine sa il caut la un magazin de cosmetice din centru, daca nu gasesc il iau de pe site-ul de mi l-ai dat. Sper sa fie si la mine la fel de util ca la tine :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti recomand si tratamentul de la Farmec cu vitamina B5. E suuuper bun.
    Pup.

    RăspundețiȘtergere

Back
to top