bday blog post!

Încep prin a vă cere scuze pentru activitatea extrem de scăzută de pe blogul meu....nu am scuze. Tot ziceam că voi scrie ceva „mâine”.

Azi a fost ziua mea. Am împlinit 21 ani. A fost o zi incredibil de frumoasă, plină de surprize plăcute. am vrut doar să împărtășesc cu voi machiajul meu de azi:
Acesta nu e unul foarte complicat, dar mie mi-a plăcut.







și saă vă invit la o felie de tort:
tortul are numele "death by chocolate". Potrivit nu credeți? :D
 
Am să vă dau și un mic preview: mi-am cumparat un întăritor de unghii cu keratină de la Coral, la care îi voi face review și nu first impressions pentru că e evident că nu vor apărea schimbări de la prima folosire.

until next time, Aqua_shell

CONVERSATION

15 comentarii:

  1. La Multi Ani, sweetie! :* May that all your wishes come true somehow! :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @Madutza multumesc:* acelasi lucru il doresc si eu tie! :*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Heiii!La multi ani! >:D<
    Tot ce iti doresti sa ti se implineasca si sa ai parte numai de cele mai bune lucruri!


    off-topic: tu esti din Cluj,nu? Uhm,daca ai timp liber intr-o zi crezi ca ne-am putea intalni sa mergem pana in DM? Imi amintesc ca am trecut o data pe langa el,dar eram in ceva mijloc de transport si ma grabeam si nu am putut cobori ca sa merg.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lestie multumesc >:D<

    da, sunt din Cluj si da ne putem intalni sa mergem in DM :) just tell me when :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai.Nu stiu exact sa spun cand ..dar..undeva pe luni-marti,daca ai putea.la noi abia incepe semestrul si mi'i mai lejer.daca vrei,lasa-mi intr-un comment pe blogul meu id-ul tau si mai vorbim pe mess daca e.Nu dau accept la comment.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, sweetie!:* Ai fost o draguta, ai avut un look tare fresh!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani! Felicitari esti majora universal ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @adizzy multumesc :) ai dreptate, acum sunt majora in orice colt al lumii :)

    RăspundețiȘtergere
  9. felia aia de tort arata yumy rau de tot..te astept si pe la me ...poopz

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Emm@ arata yummy dar crede-ma...nu mai poti manca ciocolata vreo 3 zile dupa ea :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place cum arata...chiar foarte mult...insa nu ma ucid dupa ciocolata Cam dar tarziu sa zic La multi ani ! pt ziua ta...dar zic la multi ani pt ziua de azi cand citesti acest mesaj sanatate maxima...se zice si cred ca ii mai buna decat toate :P

    RăspundețiȘtergere

Back
to top