FALL(ing in love!)

De cele mai multe ori aud oamenii zicând chestii precum: „Vine toamna, ce deprimant!” sau ”Iubesc vara, nu vreau să se termine niciodată!”. Știu, și eu iubesc anumite aspecte ale verii, dar recent mi-am dat seama cât de mult iubesc eu defapt trecerea de la vară la toamnă. Am zis să vă zic și vouă, să nu fiu egoistă, că poate reușesc să îndulcesc și pentru voi trecerea asta. Iată câteva dintre motivele mele:
Often I hear people saying stuff like: "Here comes Autumn, how depressing!" or "I love Summer, I never ever want it to end!". I know, I also love certain parts of Summer, but recently I realized I actually love a lot more the passing from Summer to Fall. I told myself that this is a good opportunity to  share this with you, and maybe sweeten your experience in moving forward to Autumn.  Here are some of my motives:

  • Bubble baths;
Pinterest.com
Primul răsfăț ce-mi vine în minte la trecerea spre toamnă e o baie cu spume relaxantă! Ți-aduci aminte de serile răcoroase când te întorci acasă seara, obosită și tot ce vrei e să te încălzești și să te relaxezi? Eu ador să fac băi relaxante cu multă spumă (exagerez câteodată și pierd chiar și 2-3 ore în cadă). Printre spumantele mele preferate s-au numărat câteva de la On Line, Mitia, Oriflame, Avon și L'Erbolario. 
The first pamper that comes to mind at the break of Fall is a relaxing bubble bath! Do you remeber those chilly evenings when you get back home and all you want is to get warmed up and relax? I love taking relaxing bubble baths with loads of bath foam (I even exaggerate at times and spend 2-3 hours in the tub). Among my favorite bath foams you can find ones from On Line, Mitia, Avon, Oriflame and L'Erbolario. 
  • Fun nails;
 Click aici pentru a vedea mai multe sugestii de oje tomnatice
Vine toamna! Asta înseamnă că s-a terminat cu culorile neon şi trecem la ceva mai temperat. La culori jucăuşe, fie ele închise sau deschise (deși, personal le prefer pe cele mai închise).  Nuanțe de bleu, maro, roșu, bej sau chiar roz prăfuit, de preferat culori cremoase sau oje texturate pentru mine! ♥
Autumn's coming! This means it's over for the neon colors and we can move on to something cuter, playful shades, dark or light (although, I personally prefer the darker ones). Shades of navy/dark blue, brown, red, beige or dusty pinks are trending my manicures this Fall and they better be creamy or textured! ♥
  • Boots and ankle boots;
Pinterest.com
Oh Doamne cât iubesc botinele și cizmele! Abia aștept să dea răcoarea să-mi bag picioarele în ele! (la propriu!) Acum mă tentează o pereche de botine Asos, văzute într-un outlet din Cluj. Nu că-i comod sentimentul ăla de picioare încălzite când te scutură frigul pentru că nu te-ai îmbrăcat suficient de gros, că te-a păcălit vremea? Bine că...botine! ♥
Oh God, do I love boots and ankle boots! I cannot wait to stick my feet in boots once the cold arrives! Now I am really digging a pair of boots from Asos. Isn't it a comfy feeling when you have warm feet even though you are cold elsewhere because you didn't put on enough clothes? Thank God for boots! ♥
  • Scarfs;
Pinterest.com
Cui nu-i place să fie înfășurată în eșarfe când e rece afară? Mie! Dar asta nu înseamnă că nu îmi plac eșarfele! Le port mai greu pentru că orice pun în jurul gâtului simt că mă sufocă, dar când le văd pe altcineva, le vreau și eu! În așa situație, cum să nu iubești toamna?
Who doesn't like being bundled up in a scarf when it's cold outside? I don't! But that doesn't mean I don't like scarfs! I can't really wear them because I feel like anything I put around my neck suffocates me, but when I see them on other people I really want them too! Being in this situation, how could you not love autumn?
  • Earth toned colors;
Pinterest.com
Vine momentul când te saturi de culori puternice sau prea vioaie. E timpul să trecem la marouri, gri, și bej. Eu iubesc culorile astea și când mă gândesc cât de ușor e să adaptezi un machiaj la astfel de culori, le iubesc și mai și!
There comes a time when you get over the fun and powerful colors of Summer. It's time to move on to browns, purples, grays and beiges. I personally love these colors and when I think about how easy it is to adapt your makeup look to go well with these colors, I love them even more!
  • Power lips.
Aveam o perioadă când nu îndrăzneam să port altceva înafară de nude pe buze, dar Doamne-ți mulțumesc, am trecut peste ea! Ador statement lips și mă scot din încurcătură de multe ori când sunt în întârziere. Deși eu le port indiferent de anotimp, toamna parcă mi se amplifică iubirea pentru ele. Ultima mea achiziție e cea din imagine, un ruj Farmasi în nuanța 45.
There was a time when I wouldn't dare wear anything but nude on my lips, but thank God, I am over it! I love statement lips and they get me out of trouble all the time when I am running late. Although I wear them all year long, in the Fall my love for them triples! My latest purchase in the matter is the one from the image above, a Farmasi lipstick in shade 45. 

Sunt sigură că aveți și voi elemente care vă fac să iubiți trecerea la toamnă. Care sunt acelea?
I am sure you also have elements that make you love the passing to Fall. Which are those?

Until next time, yours, 

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Mie imi place ca odata cu venirea toamnei pot sa port jachete, paltonase si imi place ca pot sa schimb gentile nude sau colorate de vara cu genti statement negre. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai pus punctul pe iiiiiii :))) nu uita de ciocolata calda, o patura si un film. Desi asta e mai winter like asa :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. haha! ciocolata calda e pentru trecerea de la toamna la iarna! :))) vine si-aia! deocamdata o plimbare de seara, intr-o seara racoroasa cand esti bine imbracata e suficient :)) te pup!

    RăspundețiȘtergere

Back
to top