Review - Endless lash mascara by Oriflame

Un rimel recent lansat de cei de la Oriflame, Endless lash Mascara promite "efect de alungire, în nuanţe intense, care nu se scurge şi nu încarcă excesiv genele".  Pe site-ul Oriflame rimelul mai este descris ca avand "Peria din plastic, cu design special, acoperă fiecare geană în parte, conferindu-i un plus de alungire cu până la 45%. Poate fi purtat şi de către persoanele cu ochi sensibili. Produs testat oftalmologic".
Din punctul meu de vedere unele afirmatii sunt adevarate altele mai putin, dupa cum urmeaza:
- efect de alungire: nu chiar "endless", intrucat am avut rimeluri Oriflame care lungeau mai mult decat asta (spre exemplu Giordani gold).
- nuante intense: relativ...nu am decat negrul si mi se pare ok din punct de vedere coloristic.
- nu se scurge: 100% true...problema e ca de-abia il scot de pe gene, cu toate ca nu e waterproof, totusi i-as da 9.5 la categoria asta
- purtat de persoane cu ochi sensibili: asta da...inafara de faptul ca trebuie muuult demachiant pentru a-l scoate, e foarte "lash-friendly" ca sa spun asa..
- peria: e din plastic, e rezistenta si separa destul de bine genele, cu toate ca se putea si mai bine.
atasez o comparatie intre periuta Endless lash si Giordani gold:
stiu ...ar mai trebui poze cu genele...le pun si pe alea:
Naked eye:
Giordani Gold:
Endless Lash:

Daca l-ati incercat, astept parerile voastre despre acest mascara, iar daca nu, sa-mi spuneti daca l-ati incerca sau daca mai degraba l-ati lasa balta. 
until next time....numai bine :)

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. pana acum nu mi-a placut nici un rimel oriflame.
    dar am de gand sa incerc cele giordani.sunt foarte laudate. ala cu capac negru am auzit ca ar fi bun. al tau nu stiu exact care dintre ele e :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e cu capac negru :D. e singurul rimel la care nu am gasit nici un defect si nu am nici un repros de facut

    RăspundețiȘtergere
  3. iti recomand un rimel pe care il am de jumatate de an Astor Volum Diva , l-am cumparat acum jumatate de an pe fuga de la Dm , mi se gata si cum ma grabeam am luat cam ce am gasit mai repede( stiu k nu e bn sa alegem pe fuga )nu aveam nici prea multi bani , cum lam vazut mi-a placut are un design foarte interesant , insa penita este obisnuita ! ( costa 35 lei) sunt foarte foarte multumita de el , eu una am genele destul de lungute si curbate insa nu cu fooarte mult volum , cand il folosesc imi indeplineste toate 3 , am folosit ani la rand toate firmele L`oreal , Avon , Max Factor , Maybeline New York , Miss sporty , etc . acesta imi place cel mai mult !

    P.S . am pus pozele cu ceea ce am folosit pt make-up , sper sa iti placa , nu sunt asa de reusite pozele insa rezultatul ( machiajul) zic eu k a iesit foarte bine! Te astept pe blog k o parere si daca esti interesata de mai multe amanunte , sunt dispusa sa iti arat! A! si regret k am postat cam tarziu , am avut niste porobleme , mii de scuze inca o data ! Take care!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice pictures and review.I followed please check me out and follow my beauty blog http://misssparkleshine.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. buna :) din fericire am dat peste blogul tau si cum ma gandeam sa-mi achizitionez tocmai acest rimel am citit postul tau. acum nu mai sunt convinsa ca trebuie sa mi-l cumpar :)) oare e mai bun decat Wonder Lash? mie Wonderul mi se pare cel mai bun rimel de la Oriflame si multe cliente il lauda. Si am unul de la Girodani pt volum, in ambalaj argiuntiu, e bun, insa eu am genele scurte si am nevoie de alungire.

    RăspundețiȘtergere
  6. @AlexantzA dupa cum vezi si genele mele sunt scurte si blonde de abia se vad...eu sunt multumita de acest rimel de vreo 75-80 % preferatul meu era unul de la deborah pe care nu-l mai gasesc nicicum dar nah...
    ca sa raspund la intrebarea ta...mie mi se pare ca DA, e mai bun decat wonderlash-ul cu vreo 5 %. numai bine :)
    p.s. daca te hotarasti sa il achizitionezi, let me know daca iti place :)

    RăspundețiȘtergere

Back
to top