LOTD pink and brown.

Nu am inspirație când vine vorba de titluri acum. Nu știu de ce, dar în ultimele zile am fost mai posomorâtă, așa că nu am postat nimic pe blog pentru a nu vă molipsi. Azi am avut chef în sfârșit să mă machiez înainte să plec la facultate.
Am primit feedback și pozitiv și negativ în privința culorilor alese și sincer...am fost de părere opusă de fiecare dată. Mai exact, când mi s-a spus „îmi place cum te-ai machiat” am zis...merci dar mie nu prea îmi place ce-a ieșit, iar când mi s-a spus „să nu te mai dai cu maroul ala la ochi că pari vulgară” am răspuns...păi mie-mi place cum arată. Sunt total nehotărâtă, îmi place, nu-mi place..mă rog..
Ce-a ieșit, vedeți mai jos:












produsele folosite sunt în mare parte produse Oriflame [ceea ce mă face să realizez că trebuie să mai diversific - the process is starting!]:




1. Fond de ten Oriflame Oxygen Boost
2. corector trio Oriflame
3. Primer Elf
4. Fard de pleoape Avon - nuanța pink Shell (am găsit dupe rozul din gama soft touch mono de la Farmasi, nuanta 19 cred. Au aceeași strălucire aurie)
5. Fard maro mat din trusa Deborah Milano
6. fard alb mat din trusa Deborah Milano
7. tus de ochi Eyeliner Stylo de la Oriflame
8. rimel wonderlash intense de la Oriflame
9. trusa de sprancene Oriflame
10. Blush Fabb
11. Luciu de buze Miss sporty.

hope you like it :),
Aqua_shell

CONVERSATION

8 comentarii:

  1. Mie nu mi se pare deloc vulgar... Imi place cum arata, mi se pare clean and cute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu, vulgara? E imposibil, este prea finuta si cute!:)
    E tare dragut machiajul, eu zic ca-ti sta bine.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. this is so pretty! I love the combo :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Came by your blog and really like your blog. I just started blogging and it hard to get people to follow you. Hope you can check out my blog.

    http://tansiaasobsession.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Back
to top