Blog Award!

Am primit acest premiu de la 3 fete minunate cărora le mulțumesc (Elena Bby, Laura și YellowJade)

 regulile spun că trebuie să le mulțumesc fetelor: aș vrea să le mulțumesc oferindu-le premiul înapoi pentru că nici eu nu le știam blogurile de mult timp :)

mai trebuie să spun 7 chestii despre mine:
1. Îmi place enorm să cânt și să dansez chiar dacă poate (în sinea mea sper să nu fie așa) nu mă pricep atât de bine.
2. Nu am încredere în persoane nou cunoscute decât după ce le testez.
3. Sunt o fire FOARTE independentă...mai pe scurt: îmi comanzi ceva? nu o să primești veci pururi.
4. Îmi place să am dreptate (și fără să mă laud...de multe ori chiar am)
5. Spre deosebire de denumirea premiului, îmi place să rămân constantă în majoritatea chestiilor și nu accept schimbarea foarte ușor, mai ales dacă nu sunt de acord cu ea.
6. Am 2 cele mai bune prietene din perioade diferite ale vieții mele, dar le iubesc pe ambele la fel de mult! (una dintre ele este Emma iar cealaltă se numește Diana)
7. Am momente în care (și da...mi-e cam rușine de asta) gândesc în limba engleză mai bine decât în limba română.

Ultima cerință este aceea de a da premiul mai departe către 15 bloggerițe recent descoperite. Pentru mine acestea sunt:
în primul rând cele 3 fete de la care l-am primit
Laura, Elena Bby și YellowJade (linkurile blogurilor lor în prima mențiune a numelor lor)
și apoi tuturor celor care m-au văzut ca nou follower pe blogul lor :) Asta pentru că am descoperit mai mult de 15 bloguri recent și deși nu am comentarii la activ pe fiecare dintre acestea, le citesc pe toate.

CONVERSATION

7 comentarii:

  1. haa... si eu gandesc in engleza de multe ori :)) e mai usor parca :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Miuri Daaaaa it comes naturally :)) macar nu-s singura >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu gandesc de multe ori in engleza. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aw congrats on the blog award!

    http://heatherfrostx.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. @Heather Frost
    @The Cat Hag
    thank you so much girls :D

    RăspundețiȘtergere
  6. draga mea, te invit la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

    RăspundețiȘtergere

Back
to top