First impressions on: ELF Waterproof eyeliner Pen

Înainte de toate, menționez că m-am documentat despre acest produs de pe multe bloguri și/sau canale de Youtube, și toate informațiile astfel obținute m-au determinat să îl achiziționez.

Majoritatea (dacă nu chiar toate) dintre voi știți deja despre acest tuș de pleoape, însă voi spune totuși că acesta face parte din gama de bază a ELF și costă 8 lei. Este disponibil în 5 culori: Black, Midnight, Coffee, Ash și Plum. Al meu e Ash.
Personal, nu am folosit prea multe cosmetice ELF, comandându-mi mai mult pensule, însă dețin și câteva cosmetice de la ei (se pot număra pe degete: un concealer prea galben pentru tenul meu, o pudră „tone correcting” din nou prea gălbuie pentru mine, un creion „brightening Eyeliner” și un quad nuveau neutrals)

Am zis totuși să încerc acest eyeliner, given the facts:
- preț mai mult decât rezonabil
-review-uri foarte bune și foarte multe.
Căutam un waterproof eyeliner pentru că ochii mei sunt foarte ”lăcrimoși” mai ales vara.

Trecând la ce zice eticheta despre produs:
  • „Smudge free, no bugde eyeliner that lasts for hours for a fabulous and fresh look of precision.”
  • „Smooth pen applicator easily glides on for very fine to bold lines.”
Ce cred eu după prima folosire:
  • culoarea, pe ochi,  pare mai degrabă un soft black decât un gri, dar mă așteptam la asta și nu mă deranjează.
pentru a face o comparație între negru și Ash:

  • este destul de intens în culoare.
  • nu este atât de waterproof pe cum se zice  :( (imediat după ridicarea coletului de la poștă, am făcut un swatch pe mână, iar imediat ce am ajuns acasă - vreo 10 minute mai târziu - am pus puțină apă pe mână și *puf* tușul a dispărut)
Auzisem într-un review pe Youtube că acest lucru s-a întâmplat, însă pe ochi a rezistat mult mai bine de atât.
Not the case for me... am aplicat pe ochi doar tușul acesta și rimel, apoi am plecat să fac treburi prin oraș. Câteva minute mai târziu codița deja începea să dispară.

Verdict: Dezamăgitor :(

în final, vreau să vă urez un Paște Fericit!
until next time, Aqua_shell

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Si eu il am si nu-mi place! Am citit doar pareri negative.

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Si soramea l-a cumparat,si cateodata "merge" cateodata nu,si trebuie "scuturat".Mie mi-a placut penita mult,dar am observat ca deja s-a stricat.

    RăspundețiȘtergere

Back
to top