Beauty mail: Ivatherm - Crema pentru ingrijirea picioarelor!

Bună! V-amintiți de mine? Sunt tipa aia care mai scrie din când în când pe blog! Scuze pentru asta, apropo, vă duc lipsa, credeți-mă! Trebuia totuși să vă scriu azi pentru că am primit un mail tare drăguț de la Ivatherm, în care mă anunțau că lansează un produs nou, destinat îngrijirii călcâielor. Și cum vine sezonul sandalelor și al călcâielor la vedere, am zis că trebuie să vă zic despre asta! 
Nu știu voi, dar eu sunt obsedată de călcâiele mele! Oricât le-aș îngriji, tot uscate și întărite sunt. Așa că, orice produs care promite să mi le facă frumoase, poate deveni prietenul meu cel mai bun. 

Cei de la Ivatherm mi-au transmis următoarea descriere:
Este o cremă reparatoare, cu acțiune exfoliantă și hidratantă. Redă confortul și aspectul normal al pielii picioarelor. Conțineacid salicilic, un excelent keratolitic și exfoliant care îndepărtează celulele moarte și reduce astfel grosimea stratului cornos. Glicerinaeste un binecunoscut agent hidratant, emolient. Crăpăturile sunt rapid eliminate, iar pielea devine suplă și elastică. Apa termala Herculane atenuează iritațiile și catifelează pielea datorită proprietăților ei calmante, anti-iritante.
 Preț recomandat: 39 RON

Mai e de menționat că produsul vine într-un tub ce conține 75 ml de cremă.

Sună interesant, nu?

Until next time, yours,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top