Review: Palette Perfect Care Color

Nu, nu m-am vopsit eu, deși, acum că vorbesc despre asta parcă mă bate gândul. Am vopsit-o în schimb pe mama. Ea vorbea de ceva timp să își lase părul complet alb, eu trăgeam de ideea să se vopsească. Într-un final am convins-o și, atunci când am primit de la Palette oferta de a testa noua vopsea, am luat-o ca o oportunitate să îi readuc culoarea în obraji mamei mele (ea e foarte palidă de fel, iar părul alb numai o făcea mai palidă). Din păcate nu am reușit să o conving să mă lase să îi fac poze cu fața la cameră, dar e ok. Rezultatele se văd și așa. Vă mai rog să mă iertați pentru calitatea execrabilă a pozelor demonstrative. Din păcate singurul moment al zilei în care suntem și eu și mama acasă e seara, ceea ce înseamnă că trebuie să folosesc blițul aparatului, lucru ce nu îmi place deloc. 
 
Așa arată părul cărunt al mamei mele - total neuniform, însă în mare parte alb. Mie nu îmi plăcea absolut deloc cum o făcea să arate. Mi se părea că mă duc pe stradă cu bunica mea, nu cu mama (are 64 ani). Mă bucur că mi-a făcut voia de a mă lăsa să o vopsesc. Culoarea pe care am ales-o pentru ea e 770 Roșcat ciocolatiu. Nu știu de ce, în ultima perioadă am fost obsedată de roșcat! Mă rog, știam că nu va arăta exact așa pe părul ei, datorită faptului că era alb/grizonat, dar am hotărât că voi încerca și dacă nu-i place mă duc la magazin și îi cumpăr altă nuanță să o fac peste. Nu a fost nevoie să fac asta, din fericire. Vedeți mai jos de ce. 
Partea bună e că în cutie găsești tot ce îți trebuie pentru a te putea vopsi. 
  • instrucțiuni;
  • mănuși de unică folosință;
  • vopsea;
  • oxidant;
  • balsam de îngrijire a părului vopsit.
Încă un lucru care mi-a plăcut la vopseaua asta e că nu miroase îngrozitor. Am putut să o vopsesc pe mama fără să îmi fie mutat nasul din loc - muuuulte puncte bonus pentru asta, din partea mea.

Ce nu îmi place e că m-am panicat destul de tare când am văzut că se face un portocaliu aprins în capul mamei mele. Evident, asta e cam inevitabil, așa se întâmplă în procesul de oxidare și fixare pe firul de păr. Speram din suflet ca mama să nu iasă cu păr portocaliu. Din fericire, nu a fost cazul.
 
În categoria timp, se încadrează în parametri normali. Am lăsat vopseaua în capul mamei cam 20 de minute, după care am spălat-o și i-am aplicat balsamul de păr. Rezultatul a fost o culoare plăcută aș zice eu, chiar dacă nu a fost uniformă - era oarecum de așteptat, pentru că nici părul mamei nu era uniform înainte. Mă gândesc că la întreținere, cu timpul, se va uniformiza culoarea. 

Oh, o altă parte bună e faptul că vopseaua a fost foarte ușor de curățat de pe piele. Eu nu sunt cea mai îndemânatică persoană din lume și reușisem să o mâzgălesc pe mama pe gât, frunte și urechi. Am luat niște dischete demachiante și puțină loțiune micelară și-am curățat repede, cât de bine am putut. Și nu era bine, însă după spălarea părului nu a rămas nimic de curățat. Perfect. 
O ultimă mențiune ar fi faptul că am vopsit-o acum câteva săptămâni. De atunci, în mod evident, au existat câteva spălări, prin care culoarea s-a temperat. A ieșit din ea și s-a mai deschis. Însă tot arată prezentabil. Și asta mă bucură.

Voi ce vopsea de păr folosiți pentru a vă colora părul?

Until next time, yours,
 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top