Beautycast - Ce și de ce?


Încep prin a introduce Beautycast - primul buletin de știri din beauty! Ideea mi-a venit datorită comunicatelor de presă pe care le primesc constant pe mail de la diverse companii care lansează produse, invitații și evenimente de tot felul. Cred că e un proiect cu potențial, și vă invit să îl vizionați înainte de toate:


Acum, vă invit să înțelegeți și mai bine de ce am ales să fac acest clip și să îmi oferiți feedback legat de acesta. Merită sau nu să continui proiectul?


Sunt extrem de curioasă cum va fi primit acest proiect și aștept părerile voastre sincere, pentru a ști dacă merită să îl continui. 
De menționat e faptul că prima ediție mi-a luat ceva mai mult timp să o editez, din lipsă de timp liber, așa că știrile nu sunt chiar cele mai noi... de-atunci am mai adunat un calup. 

Aștept deci feedback! Vă pup! 

Until next time, yours, 
 

P.S. Nu uitați că v-am provocat la încredere! Puteți câștiga unul din cele două kituri de încredere! 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top