Event: Beauty Bloggers Meetup 4


Mi-a luat ceva timp să mă apuc de scris, însă iată-mă aici, povestindu-vă de cea de-a 4-a ediție a Întâlnirii Bloggerilor de Beauty Clujeni. Încep prin a spune că-mi încălzește inima când văd cum crește „puiul” meu de la an la an. Iată ce s-a întâmplat în această ediție!


Înainte de eveniment


Organizarea este întotdeauna un punct cheie în  buna „funcționare” a evenimentului nostru, așa că eu, împreună cu Cleo și cu mult ajutor din partea Alinei (PR-ul celor de la Farmec, care de 3 ani sunt co-organizatori ai evenimentului nostru), am reușit să punem pe-olaltă toate cele necesare pentru ca evenimentul să fie unul reușit. Sala de conferințe de la Centrul de Frumusețe Farmec (care e „căsuța” BBM) s-a împânzit rapid cu baloane, ornamente și decorațiuni. În poza de mai sus vedeți unul dintre cele mai interesante aranjamente florale, care conține „boboci” de Gerovital și, confirm dresscode-ului impus de noi, puțin sparkle. În rest, am început să aranjăm surprizele ce aveau să le aștepte pe fete pe scaune, să deschidem șampania și să aranjăm candy bar-ul. 




La eveniment

Ei bine, de-aici lucrurile devin interesante. Fetele au început să sosească și deja erau surprinse de șampanie și cadoul de pe scaun, când Alina a menționat că surpriza de la Gerovital face parte din gama equilibrium, pe care ne-au oferit-o exclusiv nouă, bloggerilor clujeni, și care în mod normal trebuie folosită acasă, după tratamentele făcute la Centrul de Frumusețe (pentru care fetele au primit și câte un voucher cu reducere). 

Am început încet sa intrăm în discuții despre motivație și arme secrete ale bloggerilor de beauty, despre social media, primind îndrumări de la Marian Hurducaș, iar mai apoi ne-am delectat cu tort și fresh-uri de la Qui?we.  În final, fetele au primit, ca în fiecare an, sumedenia de surprize din partea partenerilor noștri (surprize pe care le puteți vedea mai pe îndelete mai jos). Printre aceste surprize vezi vedea și o cană, oferită de cei de la Bunadimineata.ro, iar această cană are înscrisă o propoziție pe care am compus-o chiar eu și care (mă bucur că) le-a încântat pe fete. 










Bineînțeles, evenimentul nu a fost lipsit de peripeții, fie vorba între noi, taare am impresia că cioburile de oglindă care ne-au fost livrate de un curier anul trecut, au avut ceva de-a face cu asta. Dar e mai bine așa, pentru că acum avem ce povesti și de ce ne amuza. Ca să vă explic, tortul nostru trebuia să fie rotund și-am primit o inimioară cu etaj, pe lângă asta, am vrut să le surprindem pe fete cu confetti, iar cele surprinse am fost în cele din urmă noi, când am văzut că din tunurile de confetti au ieșit „dolari” (așa-ți trebuie Anca, dacă nu te uiți atent!). În final însă, a fost totul exact așa cum a trebuit să fie. În mintea mea am transformat tortul inimioară în simbolul pasiunii pentru blogging, iar „dolarii”, într-o mică parte din recompensa pe care bloggerii o pot primi pentru munca lor. La anu' mă uit mai bine ce scrie pe tunul de confetti! 


Și-acum să vă arăt și eu ce-a găsit fiecare dintre fete în punguțe, dar înainte trebuie să vă rog s-aveți puțină răbdare cu pozele mele, până învăț să stăpânesc focusul la noul aparat foto:

Cremă Hidractiv Gerovital H3 Equilibrium

Gama Giordani Gold, Oriflame
Bază de machiaj, Fond de ten, Eyeshadow Quad, Perle bronzante, Pensulă pentru fond de ten, Concealer, Mascara, Tuș, Ruj.

Gama Syoss Renew 7
Șampon, Balsam, Mască tratament.

Noutăți Melkior Profesional
Mascara I feel Pretty, Fard Mono Beige Copper, Ruj Closer.

Cremă de față Elmiplant Skinnergy
La mine, varianta Go Moist! pentru ten uscat

Cană Bunădimineața.ro
„Precizia liniei mele de tuș e direct proporțională cu tăria cafelei de dimineață”

Produse pentru sprâncene Anastasia Beverly Hills
Clear Brow Gel, Matte Highlighter pencil

Produse Flormar
Ruj (tester), Fard de pleoape mono (Fusion Baked Eyeshadow FB12), Balsam buze, mostre cremă de față

Agenții #operațiuneademachierea Nivea
Loțiune Micelară, Demachiant Bifazic, Șervețele Demachiante.

Mulțumirile merg către toți cei care au făcut parte din acest eveniment

Acest eveniment a fost organizat de Cleopatra Coman si Anca Pop; Co-organizatori:Gerovital by Farmec
Parteneri principali:Petit Bebe


Until next time, yours,
 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top