Review: Nebunie cu mango în baia mea

A spus cineva MANGO?! Iubesc fructul de mango, e preferatul meu, iar atunci când dau de produse care miros a mango, greu mă despart de ele în magazin. Asta s-a întâmplat și când am dat de setul pentru baie de la Farmona, cu mango și piersică. M-am entuziasmat maxim, iar când l-am mirosit n-am fost dezamăgită. Hai să-ți povestesc mai pe larg experiența mea cu produsele Farmona.

Gel de duș peeling

Primul produs pe care l-am încercat a fost gelul de duș exfoliant. Am observat că are particule exfoliante măricele, ceea ce le face numai bune pentru corp. Astel, în duș, am aplicat gelul de duș pe un burete exfoliant și am acoperit tot corpul, după care m-am limpezit. Din câte am citit, particulele abrazive sunt făcute din sâmburi de jojoba și coji ale nucilor de macadamia. Din punctul meu de vedere există suficiente bobițe abrazive în gelul de duș, cât să obții o exfoliere reușită, iar faptul că particulele nu sunt din plastic nu poate decât să mă încânte. Dar apropo de încântat, știi ce m-a încântat cel mai mult la el? Mirosul de mango! Ți-am spus că iubesc mango? Sigur că ți-am spus, dar mai repet, pentru că....yum! După ce l-am folosit pielea mea nu s-a iritat, ceea ce înseamnă că particulele nu au fost prea dure cu pielea mea sensibilă, însă totodată, am simțit că exfolierea a fost efectuată cu succes. Și dacă tot ți-am spus ce-mi place la el, să-ți spun și ce nu îmi place, mai exact ambalajul. E puțin greoi, în sensul că, aș fi preferat să fie într-un tub, nu într-o sticluță. Astfel, când va fi rămas doar puțin, va trebui să mă chinui să îl scot sau să îl las uitării.


Unt - mousse pentru corp

La untul de corp aveam cele mai mari emoții înainte să îl folosesc. Eu nu mă prea cremuiesc, chit că pielea mea uscată o mai cere, pentru că:
  
1. uit mereu.
2. când nu uit, nu am răbdare.
3. nu îmi place să fiu lipicioasă. 
4. uit. 

Și-atunci, când am folosit crema de corp pentru prima dată (că deh, doar nu puteam să las un produs cu mango neîncercat), m-am temut să nu fie prea lipicioasă, dar nu a fost. Pe etichetă spune că e mousse, eu aș numi-o mai degrabă o cremă-gel. E ușoară și miroase demențial (a MANGO!). A intrat destul de lejer în pielea mea și mi-a hidratat pielea însetată. Mi-a plăcut, deşi trebuie să recunosc că nu a avut puterea să mă convingă să renunţ la cele 4 motive pe care le-am expus mai sus (și nu cred că o va face vreodată vreo loțiune), dar asta e altă poveste. În mare, e o loțiune bună. M-am străduit să o folosesc suficient de consecvent încât să îmi fac o idee despre ea, iar cel mai mult am folosit-o ca și cremă de mâini. De fapt, ea stă pe biroul meu și își așteaptă următoarea folosire, pentru că dacă pe corp uit să mă „cremuiesc”, pe mâini în niciun caz nu uit. Îmi place faptul că e într-un borcănel (de plastic) pentru că mi-e ușor să o dozez în cantitatea pe care o vreau, fără probleme. În plus, când o deschid, miroase toată încăperea a mango! Nu cred că am folosit-o suficient de consecvent ca să îi găsesc punctele slabe, dar sunt în măsură să spun că dacă nu le-am găsit până acum, probabil că nu sunt atât de deranjante. 

Ulei pentru baie (spumant) 

Ajungem acum la partea mea preferată. Spune-mi mango + baie cu spume și m-ai convins. Am obiceiul să petrec și câte 2 ore în cadă, cu spume parfumate și o carte bună (sau muzică) și am obiceiul ca în lunile reci să fac câte o astfel de baie relaxantă în fiecare weekend (de fapt, ăsta e momentul în care ajung să zic că mi-e groază să fac duș, mai bine-aș face o baie). 

Spumantul ăsta de baie nu e un ulei, în ciuda numelui. E ceva mai gros ca și consistență, față de alte spumante de baie, însă nu e nicidecum un ulei. Motivul pentru care (cred) că are numele acesta este faptul că are printre ingrediente uleiul de cocos, care în ultima vreme e lăudat de toată lumea. Dacă ești ca mine și nu-ți place cocosul de nicio culoare, nu-ți fă probleme că nu se simte mirosul, se simte doar mango și piersică. Dintre cele trei produse, acesta este preferatul meu. Poate fi folosit ca spumant de baie sau ca gel de duș, deci e versatil. Are 500 ml, deci îmi va ajunge o perioadă bună, iar ca spumant, e nevoie de o cantitate mică pentru a face spume suficiente încât să mă cufuns în ele. Iar când ies din apă, pielea mea nu e nici uscată, nici iritată, nici uleioasă, e doar udă, așa cum trebuie să fie.

Produsele Farmona vin în mai multe variante și fac niște cadouri delicioase de sărbători (și da, deliciosul se referă la miros în acest caz). Cel pe care îl am eu costă 55 lei și poate fi cumpărat direct de pe site-ul lor oficial. 

Voi ați încercat aceste produse? Ce alte produse vă fac baia mai plăcută?

Until next time, yours,
 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top