Beautycast: The Body Shop a ajuns la Cluj-Napoca

The Body Shop și-a deschis porțile la Cluj-Napoca. Cunoscutul brand a deschis cel de-al 8-lea magazin din țara noastră în Iulius Mall, vineri, 28 octombrie. 



Magazinul nou deschis este gândit să fie cât mai ecologic din punct de vedere al consumului de energie, mobilier și hârtie folosită în promovarea produselor. 
Noul butic The Body Shop, supranumit Pulsensation, promite clienţilor săi o experienţă unică şi memorabilă. Fiind una dintre puţinele mărci de cosmetice bazate pe valori solide, înrădăcinate în Activism şi Ecologie, The Body Shop România  aduce mai aproape de consumatorii săi, prin noul magazine Pulsensation, poveştile ingredientelor organice obţinute din toate colţurile lumii cu ajutorul programul de Comerţ Echitabil (Community Trade).Astfel, conceptul inovator pune clienţii faţă în faţă cu natura cosmeticelor pe care le folosesc, oferind transparenţă totală în privinţa ingredientelor folosite, obţinerii lor şi valorii reale a produselor. Magazinul Pulsensation dispune de mese de informare în interiorul locaţiei, unde oamenii au şansa concretă de a se informa şi de a interacţiona cu staff-ul The Body Shop pentru a afla informaţii corecte şi pertinente despre produsele pe care intenţionează să le folosească.”
Eu am fost prezentă la inaugurarea magazinului și trebuie să spun, mă declar mega încântată de ce-am văzut acolo. Așteptam de ceva timp deschiderea unui magazin marca The Body Shop în Cluj și, pe lângă poze și câteva bunătăți, am plecat de-acolo cu un maaare wishlist (ah, masca aceea cu miere va trebui să ajungă la mine!). Până să ajung la wishlist însă, vă las cu câteva imagini de la inaugurare, alături de ce mi-a încântat simțurile când am deschis punguța cadou de la aceștia:








Until next time, yours,

 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top