Produse preferate în Octombrie

Produse preferate in octombrie

Știi cum e când trece luna și începi să te întrebi ce-ai făcut cu zilele? Așa mă întreb eu acum, gândindu-mă cu groază că deja e 10 noiembrie, iar luna parcă a trecut pe lângă mine. Ca să nu sar de la subiect, a venit momentul să îți povestesc puțin despre produsele pe care eu le-am prefearat în luna Octombrie. Acestea sunt 5 la număr, ca de obicei, și, de această dată, le vei regăsi doar în scris, nu și într-un clip. (Sper că asta nu te oprește să te abonezi la canalul meu de Youtube, totuși! Vom avea clipuri interesante, promit!). Iată deci care sunt produsele mele preferate și de ce le-am iubit atât de mult în luna care a trecut;

1. Gel Eyeliner Inglot, nuanța 77


gel-eyeliner-Inglot

Puiuțul ăsta mic e cel mai bun tuș gel din câte-am întâlnit. Cine zice altceva, nu știe despre ce vorbește, iar asta nu o zic eu, o zic majoritatea makeup artiștilor care l-au încercat. Pentru ochii mei lăcrimoși face minuni, în sensul că, odată fixat, el nu se mișcă de acolo până nu-l mișc eu. Acesta e și motivul pentru care în Octombrie l-am iubit. Ochii mei au tendința să lăcrimeze la vânt, la frig, la alergii, la basically orice. Ei bine, odată ce l-am aplicat, acolo a rămas...asta până când am uitat că-s dată cu el și mi-am frecat ochii cu degetele, dar aceea a fost vina mea. Am mai avut un eyeliner gel de la ei, acela era o nuanță taupe, nuanța 89, care a ținut cam 2 ani până să se usuce și să fie inutilizabil. Chiar și așa, dacă nu era timpul să renunț la el din cauză că expirase, probabil îl foloseam cu duraline.În orice caz, dacă e să încerci un singur produs de la Inglot, cu siguranță voi recomanda acest eyeliner. 

2. Rebel Bouncy Blush, Kiko


Bouncy-blush-kiko

În vară mi-am chinuit portmoneul cu o comandă pe site-ul din Italia al celor de la Kiko. Bine, chinuit e mult spus pentru că au avut o ofertă atât de bună, încât am plătit 28 Euro pentru o factură de 40 de Euro (score!). Ei bine, din acea comandă, nu unul, ci două produse se află pe lista preferatelor mele în Octombrie. Primul e Rebel Bouncy Blush în nuanța 04 Passion Red Wine. N-am avut până acum un blush bouncy, dar e șmecher rău de tot! Are o textură cremoasă, dar nu e chiar cremă, dar nici pudră nu e. E super catifelat și rezistă toată ziua în obraji, ceea ce-l face minunat pentru cei 3 Euro cât a costat. Păcat că-i ediție limitată. Totuși, încă-l mai găsești pe site-ul lor. 

3. Prom Queen Eyeshadow Pallete, Kiko


Prom-queen-eyeshadow-palette-kiko

Cel de-al doilea produs care mi-a plăcut din comanda de la Kiko a fost paletuța Prom Queen, în nuanța 01 Lovely Naturals, și ea tot un produs în Ediție Limitată (pe care încă o găsiți pe site la 4,7 Euro). Dintotdeauna mi-au plăcut fardurile lor. Unele sunt puțin prăfoase, dar toate sunt pigmentate și au aderență bună pe pleoapă. Faptul că sunt 6 culori de bază, pe care le folosesc constant în diverse combinații face din paleta asta, una foarte utilă. Și dimensiunea pastilei de fard m-a convins că își merită bănuții, iar aceasta conține cam 2 grame de fard/nuanță. 

4. Mary LouManizer, The Balm


mary-lou-manizer-the-balm

Am o relație de love-hate cu iluminatorul acesta. LOVE, pentru că arată atâââât de bine atunci când îl aplic pe pomeți. HATE, pentru că e prea fragil și se dezintegrează, deși nu l-am scăpat din mână nici măcar o dată. Dincolo de asta, e iluminatorul perfect pentru un ten cu subton neutru/rece și pentru acelea dintre noi cu piele albă. Eu îl folosesc cu o pensulă evantai, pentru a-l aplica în cel mai înalt punct al pomeților, și apoi îl difuzez cu aceeași pensulă, ca să pară cât mai natural. Efectul e luminos și superb. Trebuie doar avut grijă dacă ai pori mari sau pielea uscată, pentru că are tendința să evidențieze aceste probleme.

5. Crema de față cu miere și gălbenele, Bioten


crema-de-fata-miere-galbenele-bioten

Oh, crema asta! Povestea mea cu crema asta a început acum mulți ani, înainte ca Bioten să se rebranduiască. Aveau pe atunci, o cremă (super ieftină) cu nalbă și gălbenele, cu o textură gel lejeră și un efect super bun pentru tenul meu. Din păcate, acea cremă de față (sau era de ochi?) a dispărut atunci de pe piață, iar eu a trebuit să îmi găsesc alte favorite. Întâmplător, plimbându-mă prin Auchan luna trecută, am văzut varianta cu miere și gălbenele pe raft și-am văzut că era una deschisă. Ca o ființă curioasă ce sunt, mi-am băgat nasul și-am simțit fix același miros pe care mi-l aminteam. N-am luat-o pe moment, dar m-am întors după ea și nu regret. Dacă nu e aceeași, e similară în proporție de cel puțin 99%. Pentru perioada de tranziție spre sezonul rece este perfectă pentru nevoile tenului meu. 

Cam atât de la mine. Tu ce produse ai iubit în luna care a trecut?

Until next time, yours,
 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top