Review: Avon Eyeshadow Primer

Baza-pleoape-avon

Știi cum e când ai pleoapa căzută sau uleioasă (sau ambele).. toate fardurile (și toate problemele) se adună în pliu. Ei bine, eu mi-am propus să merg în căutarea bazei de pleoape cele mai bune, așa că am început să testez în sus și-n jos. Mi-am dat seama că nu am nevoie de extra hold de cele mai multe ori, așa că am renunțat la primerele high end, mai puțin în cazul unor zile lungi sau evenimente speciale. E clar că TFSI e de neegalat, dar nu am întotdeauna un buget pentru acesta. Astfel, pentru machiajul de zi cu zi, prefer un primer mai ieftin, dar care să fie totuși eficient. Am reușit să trec prin nenumărate tuburi de primer ELF până să mă plictisesc și să îmi doresc să încerc ceva nou. Așa că, a intrat în viața mea, prin intermediul unui catalog, un primer Avon. Iar în cele ce urmează, te invit să afli ce-am descoperit despre acesta!

Baza-pleoape-avon

Am început să testez acest primer conștientă fiind că rezultatele sale nu vor fi pentru o perioadă îndelungată. Astea fiind spuse. produsul m-a surprins într-un mod plăcut. Mai exact, m-au încântat următoarele aspecte;
  • Consistența sa. Având o textură aproape precum o spumă, primerul e ușor de scos din recipiend și și mai ușor de aplicat. Nu se simte greoi pe pleoapă, ci dimpotrivă, este foarte lejer.
  • Opacitatea sa. Un alt aspect pe care l-am considerat demn de a fi menționat este opacitatea primerului. Acesta reușește să uniformizeze pielea de pe pleoapa mea, oferind o „pânză” mai bună pentru aplicarea fardurilor.
  • Faptul că nu e lipicios. Urăsc să am pe pleoape un produs lipicios, tocmai pentru că am pleoape căzute. N-am nevoie de un produs care să le facă și lipicioase. Așa că faptul că nu devine lipicios e un mare plus pentru mine. 

Baza-pleoape-avon

Dacă aspectele de mai sus mi-au plăcut, nu înseamnă, însă, că nu există și aspecte mai puțin plăcute. Printre astea pot enumera următoarele: 

  • Rezistă 3-4 ore. După 4 ore maxim, fardul e doar o dungă în pliul meu ascuns. Asta, dacă îl folosesc singur. Cu toate astea, am descoperit că atunci când peste bază aplic un fard cremos și abia apoi fixez cu farduri pulbere, rezistă aproape dublu (7-8 ore). Cel mai des îl folosesc combinat cu Eyeshadow stick de la Kiko, în nuanța 28. 
  • Devine greu de aplicat. Mai ales dacă ai unghii lungi, caz în care mult produs ajunge sub unghiile tale. Eu prefer să îl scot din borcănel cu o spatulă sau direct cu pensula. Însă apoi intervine problema produsului rămas pe pensulă, care se întărește dacă nu e spălat imediat. 
  • Evidențiază pielea uscată. Dacă ai pleoapele uscate, ai face bine să nu aplici acest primer înainde să îți hidratezi pielea. Altfel, s-ar putea să nu-ți placă rezultatul. Eu obișnuiesc să aplic un strat subțire de cremă de ochi cu vreo 10-15 minute înainte să mă apuc de machiat. 
  • Nu face o diferență vizibilă în intensitatea fardului. Din păcate nu lucrează deloc pentru a intensifica nuanța fardului pe care îl aplici peste, așa că, dacă ceea ce îți dorești e un fard mai intens, ar fi de preferat să optezi pentru o bază albă. 

Baza-pleoape-avon

Pot să spun că pentru prețul său, aproximativ 19 lei când nu e la reduceri, e acceptabil, însă nu de unul singur și cu siguranță nu pentru pleoape căzute sau uleioase. În schimb, gramajul e mai mult decât suficient pentru câteva luni de utilizare.

Baza-pleoape-avon

Per total, produsul mi se pare unul mediocru. De fapt, el e potrivit celor care nu au o pleoapă uleioasă, nici una căzută sau cu multe pliuri, și celor care fardul nu li se mișcă prea repede de pe piele. Noi, cele cu ochii mai problematici avem nevoie de un extra hold pe care el singur nu îl poate oferi. Poți face, în schimb, ca mine: folosește primerul, apoi un fard cremos (NYX jumbo sau Maybelline Color Tattoo, spre exemplu), care să intensifice culoarea și să facă o legătură mai puternică între pleoapă și fard și abia apoi fixează totul cu fardul tău pudră preferat. 

Tu ai încercat baza de pleoape de la Avon? Cum ți s-a părut?

Until next time, yours, 
 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top