Retrospectiva All Made Up pe 2016

Anul se apropie cu pași repezi de final, iar pentru că acest an nu a fost unul extrem de activ pentru mine, mi-am pus în gând să revizuiesc puțin ce am scris și ce efect a avut ce am scris în 2016.

retrospectiva-all-made-up


Așa că, am făcut niște săpături arheologice în analytics și-am descoperit, destul de surprisă, că există câteva articole care au primit multă atenție din partea voastră. În articolul de azi vă arăt care sunt cele mai citite postări de pe All Made Up!, ca să le găsiţi pe toate la un loc sau să le descoperiți dacă nu aţi făcut asta încă. De asemenea, vă îndrum spre articolele pe care mi-a plăcut să le scriu.


Topul celor mai citite postări din 2016 include, așa cum era de așteptat multe articole din 2015, dar asta pentru că cele acest an au fost puține. Așadar, cele mai citite articole scrise în 2016 au fost următoarele:


produse-preferate


Pe de altă parte, dacă ar fi să includem în listă, toate articolele ever, aceasta ar arăta complet diferit, fiind de-a dreptul condusă de articole publicate în 2015 (o fi fost un an bun pentru mine). Iată care au fost acestea:


Spre surprinderea mea, două dintre cele trei articole au fost colaborări, iar articolul cu Activatorul Antirid, de pe locul 1, nu poate decât să mă încânte că se află în această poziție. Încă folosesc activatorul, încă îmi place, încă am aceeași părere despre el ♥️.

Nu în ultimul rând, aș vrea să vă îndemn și către articolele și clipurile pe care le-am scris în acest an și de care sunt tare mândră:

- Cum să faci o codiță de tuș pe pleoapa căzută - cel mai vizionat clip al meu din toate timpurile, pe care mă gandesc să-l updatez cu cateva explicații și imagini mai clare:



Ne recitim în 2017, cu gânduri bune, idei interesante și produse noi! Până atunci, vă doresc un an extraordinar, în care să intrați cu zâmbetul pe buze, alături de cei dragi! La Mulți Ani! 

Until next time, yours,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top