Planul meu pentru un păr îngrijit


În ultima perioadă am avut foarte multe gânduri despre culoarea podoabei mele capilare și efectul pe care l-ar avea revopsirea acestuia. Mi-a plăcut mult să am vârfurile blonde/colorate și odată cu tunsul de la final de an, am cam rămas fără. Sigur voi merge să îmi refac culoarea, dar asta implică și o îngrijire mai atentă a firului de par – am învățat asta după ultima dată când m-am decolorat/vopsit. Și-atunci, mi-am adunat o listă cu sfaturi de îngrijire. Apoi m-am gândit că dacă tot le-am adunat, să le împart și cu voi, așa că, asta voi face în continuare.

Trebuie să acord mai multă atenție produselor pe care le folosesc


Am scalpul sensibil, la fel ca și tenul, așa că trebuie să fiu atentă la ce produse folosesc. Anterior, am încercat câteva tipuri de șampon pentru par vopsit și mi-am iritat scalpul într-un hal fără de hal. Așa că am hotărât ca la următoarea tură de vopsit să optez pentru cosmetice profesionale pentru par. Bineînțeles, asigurându-mă că ingredientele din acestea nu vor avea același efect asupra scalpului meu.

Trebuie să folosesc mai constant tratamente


Eu și organizarea nu suntem tare buni prieteni. Gândesc cel mai bine într-un spațiu dezorganizat, dar controlat. Asta, din păcate, se reflectă și în obiceiurile mele de frumusețe. Pentru că nu îmi organizez activitățile, de cele mai multe ori sar peste tratamentele care mi-ar ajuta firul de par, fie pentru că uit, fie pentru că nu mai am timp de ele. Mai exact, atunci cand plănuiesc să aplic masca aceea de care tot zic, dintr-o dată realizez că nu mai am timp de pierdut. De această dată trebuie să pun piciorul în prag și să folosesc mai constant masti pentru par. Totuși, pentru că firul meu e subțire și moale, frecvența cu care voi face asta e undeva la o dată la cam două săptămâni. Ah, și nu voi aplica tratament pe rădăcină, ca să îmi rămână volum în par.

Trebuie să reduc frecvența spălărilor


În ultima perioadă, am observat că parul meu se îngrașă mult mai repede decât o făcea în trecut. Suspectez că motivul e spălatul pe cap o dată la două – trei zile. Din acest motiv, am început să reduc spălatul pe cap la aproximativ o dată pe săptămână. Asta înseamnă că în prima parte a săptămânii voi avea parul desfăcut, mă voi folosi de șampon uscat cât încă pot, iar apoi spre finalul săptămânii va trebui să apelez la câteva coafuri cu parul prins.


În fine, facem să fie bine. Voi cum vă îngrijiți șuvițele? Ce sfaturi aveți pentru mine?

Until next time, yours,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top