Produse Preferate - Ianuarie 2017


*The time of Aquarius is here!* Aaaah, de când așteptam să zic asta! O dată cu ultima jumătate a lunii ianuarie vine și perioada mea preferată din an - perioada în care sunt născuți vărsătorii. Și eu sunt vărsător, și deși nu cred în horoscop, trebuie să recunosc că îmi place să mă delectez cu informații despre această zodie. Bineînțeles, îmi trebuie un fundal sonor pe măsură, așa că piesa Aquarius, a lui Tinashe, e perfectă! Lăsând asta la o parte, e vremea să vă împărtășesc prima rundă de produse preferate din acest an. Preferatele din ianuarie aparțin unor cateogorii diverse de produse cosmetice - vechi și noi - și m-au încântat și răscântat pe tot parcursul lunii. Ca de obicei vorbesc de 5 produse (sau perechi de produse, în cazul de față), așa că, te invit să le descoperi mai jos:

ELF Contour Palette



OH. MY. GOD! Paletuța asta mică e mână cerească! A ajuns în posesia mea în urma celei de-a 5-a ediție a BBM, despre care vă sunt datoare cu un articol de poveste (vine și-acela, promit). Deci, paleta are 4 nuanțe de pudră, două maro - mai închis și mai deschis, unul cu tentă caldă, roșiatică, și cu tentă rece, gri - plus o pudră într-o nuanță apropiată pielii (destul de deschisă sau translucidă) și una albă, discret sidefată, care poate fi folosită drept iluminator. Trebuie să vă povestesc mai în detaliu despre ea, însă, sper din suflet să apară și refill pentru ea, pentru că din câte văd, fiecare nuanță se poate îndepărta individual și trebuie să spun, cred că nuanța de contur va fi prima care se va termina acolo.

Concealer Giordani Gold


Despre corectorul acesta e posibil să îți mai fi vorbit. M-am întâlnit cu el prima dată tot la BBM, la o ediție anterioară. Mi-a plăcut, l-am utilizat până s-a terminat și-am trecut la altceva. Acum mi-am reamintit the micul baton care a putut, așa că am căutat să îl am iar. Așa că l-am recumpărat și mi-am adus aminte exact de ce mi-a plăcut atât de mult de el. E cremos, opac și rezistent pe cearcăne. 

Mascara 5 în 1 Wonderlash, Oriflame



Pe vremea când am încercat eu pentru prima dată această mascara, nu avea 5 în 1 și era în tub pătrățos. Asta era acum aproape 10 ani, eu fiind pe atunci în clasa a 9-a sau a 10-a. Și uite că mascara Wonderlash de la Oriflame a rezistat testul timpului și încă este cel mai bun rimel pe care îl produce compania. Pensula iscusită și formula rezistentă fac o pereche excelentă și un trio grozav cu genele mele! 

Makeup Geek Eyeshadow, Sensuous


Nu știu ce motiv mai bun aș avea să iubesc acest fard decât faptul că pretty colors are pretty! Movul cu irizații aurii a fost dintotdeauna o culoare interesantă pentru mine, așa că nu e de mirare că primul fard MUG pe care l-am achiziționat e o asemenea nuanță. Pastila stă acum, bine mersi, într-o paletă magnetică făcută de mine (am filmat și-un clipuleț DIY, așa că vei vedea și tu cum am făcut-o). E de menționat că este incredibil de pigmentat și că nu este un fard prăfos. Ba dimpotrivă, se aplică atât de bine, încât ai crede că ai aplicat un fard cremă, deși nu-i. 

Ojă Melkior și Bază Peel Off Miss Sporty



Iubesc să am unghiile făcute cu ojă, însă de cele mai multe ori rămân fără, pentru că mi-e lene, procrastinez, nu am timp sau pur și simplu nu mă pot hotărî ce să aleg. Dacă e oricare dintre variantele menționate, în afară de lipsa timpului, cu siguranță am găsit o „jucărie” care să mă motiveze să îmi pictez unghiile - baza peel off de la Miss Sporty. Am dat în jur de 7 lei pe ea, dintr-un DM, și n-aveam tare mari speranțe. Poate că acesta e secretul, pentru că produsul mi-a depășit, cu siguranță așteptările. Nu cred că e cel mai bun, dar cu siguranță nu este rău. Eu folosesc baza și pe unghie, sub ojă, pentru o îndepărtare mai ușoară, și pe cuticulă, pentru a o proteja de mâna mea tremurindă. 
Pe lângă baza peel off, am ales să iubesc și jucăria cu numărul 2, oja mată nude de la Melkior. Are irizații aurii această nuanță de taupe, dar se usucă cu un finish mat. E  de-a dreptul fabuloasă și arată super elegant pe unghii. Varianta asta e una mai mică și am impresia că m-a costat cam 10 lei. 

Cam astea au fost produsele pe care le-am iubit în prima lună a lui 2017. Tu ce preferate ai avut în ianuarie?

Until next time, yours,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top