Produse preferate - Martie 2017


Mă simt ca și când fiecare postare pe care încep să o scriu include o scuze despre cum n-am avut timp să scriu mai des. Life happens, iar eu tot încerc să îmi organizez timpul mai bine, astfel încât să fiu mai prezentă și să postez mai des. Nu-mi prea iese, dar la naiba! Mi-a ieșit în trecut, îmi va ieși din nou. Până una alta, dacă rămâi alături de mine, îți mulțumesc și îți promit că atunci când postez (chiar dacă nu se întâmplă des) să ofer un conținut care să fie bun, interesant și relevant pentru ceea ce te interesează. 

Greu cu intro-urile astea de articol...nu-s printre preferatele mele! (haha, good one, într-o postare despre preferate!). În cele din urmă, însă, vreau să împărtășesc cu tine produsele care mi-au plăcut în luna martie și motivele pentru care acestea au ajuns să fie printre preferatele mele. Dacă te interesează, continuă să citești! 

Gama Schwartzkoph Caviar+ Hair Renew



Nu știu dacă știi, dar recent am devenit ceva mai blondă, aşa că părul meu are nevoie de o altfel de îngrijire. Şamponul din această gamă a devenit rapid preferatul meu, având în vedere lipsa de diversitate în produse pentru curăţarea părului pe care le pot folosi fără mâncărimi de scalp. Așa că acesta a fost o schimbare plăcută față de cel pe care-l foloseam în mod constant (Head&Shoulders Sensitive). Miroase delicios și are o consistență plăcută, îmi lasă părul moale și nu mi-l încâlcește. Recunoscu, balsamul e doar pus în poză, nu l-am folosit pentru că părul meu e suuuper moale și fin (chiar și după decolorare) așa că nu am nevoie. 

Fond de ten Maybelline Fit Me



Am primit fondul acesta de ten în februarie, adus de o prietenă dragă din State. Inițial, nu-mi plăcea, că puneam prea mult, el neavând pompiță. Acum am învățat care e dozajul perfect pentru el. O să-i dedic un articol în care detaliez mai tare ce-mi place și ce nu la el, însă până una alta, îți spun că are un finish pudrat, perfect pentru tenul mixt sau gras, dar (așa cum era de așteptat) evidențiază zonele descuamate ale tenului uscat. Eu îl folosesc în combinație cu un primer siliconat (în momentul de față, cel de la ELF)

Parfumul Memories, Oriflame



Cine mă știe, știe că nu mă dau în vânt după parfumurile cu tentă florală (poate pentru că nu mă dau în vânt după flori?). Așa că, nu m-a mirat când am primit în iarnă parfumelul și nu mi-a plăcut. I l-am pasat mamei mele, până când de curând am prins un danf de el prin casă și nu l-am recunoscut. Nu știu dacă e primăvara de vină sau altceva, dar a început să-mi placă și mie! Mare minune :)

Ser concentrat cu Acid Hialuronic, Gerovital H3



Am pus mâna prima dată pe acest ser la ediția din 2016 a BBM și mi-a plăcut. L-am folosit câteva zile, apoi am uitat complet de el. Până la început de martie când m-am trezit cu tenul mega deshidratat și cu ridurile de expresie extrem de vizibile. Am intervenit la timp cu serul acesta și o cremă super hidratantă (crema mască hidratantă Gerovital H3 Derma+), iar acum problema nu mai e atât de evidentă. Unde mai pui că ambalajul e super funky! De câte ori îl folosesc, îmi imaginez că fac cine știe ce procedură chirurgicală și sunt bad-ass! (yes, I am crazy).

Burețelul Beauty Blender



Există un motiv pentru care toată lumea laudă originalul. L-am descoperit și eu de curând, după ce am primit burețelul cadou de ziua mea (thanks again, bestieee!). Am încercat tot felul de bureței copii ale acestuia, pentru că nu mi se părea rentabil să dau aproape 80 de lei pe unul. Acum, îmi mănânc cuvintele, pentru că diferența e majoră. Aplică produsul uniform, este moale, se curăță ușor și rapid șamd. Bineînțeles nu înseamnă că nu există bureței mai ieftini și buni. Cel de la Melkior e un exemplu bun, deși e tare sensibil. 

Astea fiind spuse, în martie am mai iubit câteva lucruri, în afara sferei de beauty. Printre acestea se numără cartea All The Lights We Cannot See de Anthony Doerr și piesa Symphony de la Clean Bandit și Zara Larson!

Tu ce-ai preferat în Martie?

Until next time, yours,

 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top