First impressions on: Avon Total Radiance (possible series?)

First impressions can make or break a deal, cu toate stim asta. Fie ca este vorba de oameni, afaceri sau produse cosmetice. De aceea sunt facute si testerele sau mostrele - pentru o prima evaluare a produsului.
Pe scurt, intr-o clipa de "idiotenie" (provenita de la idei), mi s-a aprins beculetul si rotitele au inceput sa functioneze, unse parca de o noua idee: cea de a face o rubrica pentru postarile blogului numita First impressions on...(insert product name here). Mie mi s-a parut o idee buna si de aceea fac un "test drive" cu aceasta postare.

Recent, am comandat dintr-un catalog Avon un set Total Radiance ce contine 3 produse de baza pentru ingrijirea tenului: demachiant, crema de fata si crema de ochi. Toate astea au costat 27 lei. Ieri am incercat prima data produsele si m-am hotarat sa va impartasesc prima impresie despre aceste produse, urmand ca dupa un timp mai indelungat de folosire sa fac un review mai accurate.


1. Demachiant
La prima vedere acest demachiant pare a fi un gel delicat,
Miroase minunat si dupa o prima utilizare, pot sa spun ca demachiaza destul de bine (pentru review am sa incerc sa fac o comparatie intre acest demachiant si unul care nu se transforma in spuma), insa primul lucru care nu mi-a placut a fost consistenta spumei, care poate fi asemanata cu cea a bezelei.
De asemenea, trebuie clatita fata cu apa dupa demachiere altfel ramane tenul lipicios. Asta din punctul meu de vedere este un aspect negativ al produsului.

2. Crema de ochi
Are un miros placut, fructat (mie mi se pare ca seamana cu mirosul iaurtului cu fructe de la Yoplait). Este o crema usoara, cu consistenta de gel si este absorbita foarte rapid de piele. Evident ca nu am constatat o imbunatatire a pielii peste noapte, dar am aplicat-o in jurul ochilor si pe pleoape si am observat ca pentru scurta perioada in care crema inca nu era intrata in piele, imi simteam pleoapele lipicioase si nu mi-a placut.





3. crema de fata - tinted moisturizer cu SPF 20
Mie mi s-a parut o crema normala, hidratanta si din cate am inteles din alte pareri, nu ar prea avea efectul de tinted...ceea ce e bine pentru ca nu il vreau.
Mai multe detalii dupa o utilizare mai indelungata a produsului.





Cum vi se pare ideea? Credeti ca ar fi de ajutor o astfel de rubrica? Daca da, va invit sa comentati, preluati ideea sau, in cazul in care nu aveti blog si vreti sa faceti o astfel de postare, sa imi trimiteti pe mail (oana.ancka@gmail.com) articolul pentru a fi postat.

Astept reactii si pareri,
aqua_shell

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. am luat si eu setul asta de 3 produse si parerea mea e urmatoarea: ador crema de ochi; crema iluminatoare este normala poate fi folosita ca baza de machiaj din cate am inteles; iar demachiantul inca nu l-am incercat deci n-am cum sa-mi dau parerea despre el
    oricum eu zic ca au fost la super promotie produsele avand in vedere k numai crema de ochi este 16 lei iar demachiantul 14...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand ideea rubricii e buna! I like.
    In al doilea rand, crema hidratanta e tinted atunci cand vrea ea: are granule mici, care cateodata ies cateodata nu. Atunci cand ies si se sparg pe fata, devine tinted.

    Sa le folosesti cu placere, pretul a fost bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place rubrica!:D
    Am si eu crema aia tinted. mi-a placut-o mult timp, dar m-am lasat de creme de fata de la Avon & Oriflame si am trecut pe dermato-cosmetice acum.

    RăspundețiȘtergere
  4. postul asta a picat la tanc, mai ales ca intentionez si eu sa imi iau aceeasi crema de fata.
    mersi!

    RăspundețiȘtergere

Back
to top