LOTD Zodiac Series: Pisces

Cel de-al doilea look pe care îl fac pentru seria Zodiac este cel pentru Pești (și nu..nu mă refer la pimps :)) ). Dacă doriți să revedeți machiajul destinat Vărsătorului, sau dacă ați ratat acest look, click aici.
The second look of the Zodiac series is the one for Pisces. If you wish to see the look I did for Aquarius, or you missed it, click here.

Înainte să vă arăt machiajul vă voi povesti puțin despre nativul Pești (19 February - 20 March) care, conform sursei este:

Culorile zodiei Pesti: verde-albastriu
Pietre pretioase caracteristice pentru zodia Pesti: diamant alb
Metale caracteristice pentru zodia Pesti: cositor
Ziua cea mai favorabila pentru zodia Pesti: joi

Principalele calitati ale zodiei Pesti: sensibilitate, capacitati paranormale, altruism
Cea mai puternica dorinta a nativului din zodia Pesti: iluminare spirituala
Defecte ale nativului din zodia Pesti: pesimism, preferinta pentru anturaje rele
Before I show you my look, I will tell you a little about the Piscies native, which according to my source  is:
Pisces colors: blue-green
Gems of Pisces: white diamond 
Metals of the Pisces zodiac sign: tin
Best day of the Pisces zodiac sign: Thursday

The main qualities of Pisces: sensitivity, psychic ability, altruism
The need of the strongest Pisces: spiritual enlightenment
Weaknesses of Pisces: pessimism, preference for bad entourages

Eh acum e acum.. Dacă Vărsătorul, fiind zodia mea, nu mi-a ridicat nicio problemă de inspirație...cu Peștii n-am mai avut atât noroc. Am realizat vreo 4 variante pentru machiajul ăsta, două dintre ele neajungând în fază finală. Ce veți vedea mai jos este varianta inițială  și apoi varianta finală a interpretării mele.
Well, if Aquarius didn't raise any inspiration problems, I couldn't say the same for Piscies. I did about 4 different looks for this sign, dwo of them never getting to the final stage. What you are about to see is the first try and the final look of my interpretation.

Varianta inițială/ The first try:




Varianta finală / The final look:











Da, am făcut aceeași coafură :)
Yes, I had the same hairdo :)

Am folosit / I used:

Pentru față/ For my face:

Studio Artist Foundation by Oriflame
ELF cool bronzer
Chanel Vitalumiere Eclat compact powder - sample
Everyday minerals blush in  Snuggle
Oriflame correcting trio

For my eyes and lips:


96 Colors of Wonderland Palette by Fraulein 38
Eyebrow kit by Oriflame
Wonderlash intense mascara by Oriflame
Supershock gel eyeliner by Avon
Oriflame matte lipstick - Aubrey
Miss Sporty Lipgloss

Vă las cu fotografia reprezentativă pentru Pești, visătorul, la calitate Webcam, ca să am un pattern :)
I leave you with the representative photo for Piscies, the daydreamer, Webcam quality, so that I have a pattern :)


Until next time, yours,

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. wow, you're so talented! wish I would be that great with make up!

    xoxo,meelusha
    p.s. would be honored if you'd visit my blog and let me know what you think!

    RăspundețiȘtergere
  2. thanks :) I still have a lot more to learn though :P glad you enjoy it :)hope you visit my blog again :)

    RăspundețiȘtergere

Back
to top