Review Cosmetic Plant Q10 și ceai verde - din partea câștigătoarei

Știu că am lipsit prea mult deja din peisaj, nu o să vă plictisesc cu scuze și explicații. Tot ce o să vă zic e că plănuiesc să revin în forță weekendul ce urmează.

Până una alta, am primit pe mail review-ul Alexandrei, câștigătoarea produselor Cosmetic Plant cu Q10 și ceai verde, așa că vă las cu părerea ei:

Buna Anca!
Vreau sa-ti multumesc inca o data pentru sansa oferita de a testa produsele Cosmetic Plant cu Q10 si ceai verde.  Ma bucur mult ca am vazut cum este si aceasta gama, deoarece eram foarte curioasa. Intrucat am avut recent gama cu ulei de catina si masline am putut sa fac comparatii intre cele doua.
In primul rand pot spune ca mi-a placut mult si aceasta gama, precum majoritatea produselor Cosmetic Plant.
Sa incepem cu laptele demachiant
Mi-a placut mult formula acestui demachiant. Este putin diferita fata de cel din gama cu catina si masline. Aceasta are o consistenta mai vascoasa, transparenta si mai racoritoare. Mirosul imi place foarte mult, este inviorator. Curata delicat tenul si il lasa catifelat la atingere, dar trebuie insistat pentru a curate perfect. Nu hidrateaza la fel de intens precum cel din gama cu catina si masline, dar este placuta senzatia care o lasa. 

Lotiunea tonica este a doua pe care o incerc. Prima a fost cea din gama cu catina, care mi-a placut destul de mult. Acelasi lucru il pot spune si despre aceasta. Sunt cam la fel si fac ceea ce promit. Este o lotiune transparenta, care miroase foarte bine si improspateaza tenul. Este o adevarata placere sa o folosesc impreuna cu demachiantul, deoarece confera o senzatie de inviorare. Curata bine tenul si il lasa curat, numai bun pentru aplicarea cremei de fata.

Si la sfarsit crema de maini anti-imbatranire, care este o crema usoara, cu o textura alba, vascoasa, dar delicata. Se intinde foarte usor pe maini si le lasa cu o particula fina si catifelata. Are acelasi miros specific gamei, pe care eu il ador, si care ma invigoreaza de fiecare data. Parca mi-ar da energie :) Nu este la fel de hidratanta precum cea din gama cu catina, dar este buna si o recomand persoanelor care vor o crema usoara, ce intra repede in piele. 

Imi place si aceasta gama si ma bucur ca am avut ocazia sa o incerc. Comparativ cu gama de catina, as putea face urmatoarea precizare: 
Gama cu Q10 si ceai verde este potrivita pentru sezonul de vara, datorita senzatiei de prospetime si inviorare pe care o confera, iar gama cu catina si masline este perfecta in sezonul de iarna, datorita hidratarii mai intense. In consecinta, voi lua gama cu catina iarna si gama cu Q10 vara :)

Multumesc mult!
Te-am pupat!

Mad@
 Mădălina, îți mulțumesc pentru seriozitate :)

pe restul vă îmbrățișez, până data viitoare,

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Hello to all, the contents existing at this web page are really awesome for people knowledge,
    well, keep up the good work fellows.
    my webpage: kohl eyeliner

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru postare si pentru ocazia de a testa produsele :) A fost o adevarata placere :D :* 

    RăspundețiȘtergere

Back
to top