Revista Story și paleta de farduri Radiance

Pentru că am fost întrebată, am decis să fac această scurtă postare, în care să vă arăt paleta ce e oferită cu ediția curentă a revistei Story. Revista costa 12 lei, iar paleta face parte dintr-o colecție oferită de Story, fardurile de pleoape fiind a 3-a parte din colecție. Următorul număr aduce celor interesate un creion dermatograf și un luciu de buze tot de la Radiance :)

Aceasta este paletuța primită cadou. Conține 6 culori superbe, destul de pigmentate și un aplicator cu 2 bureței și o oglindă. Design-ul paletei este unul simplu, aceasta fiind din plastic negru și mat și o parte de plastic transparent pentru a putea fi observate culorile. 

Swatches:


Until next time, yours,

CONVERSATION

14 comentarii:

  1. da da , chiar vroiam sa iau revista doar ptr trusa, dar nu stiam daca ar fi de calitate, am multe adunate necalitative.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare ca e mai calitativa decat alte palete oferite in reviste :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Not bad! Arata chiar bine paletuta.Sa o folosesti cu placere! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. ai folosit primer cand le ai aplicat pe mana?mi plac mult culorile:) sper sa ma mai gasesc si eu sa cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am folosit niciun primer :) am trecut cu degetul peste fard apoi am trecut pe piele o singura data, fiecare culoare

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar e super , maine ma duc la chiosc sa intreb , poate am noroc:p

    RăspundețiȘtergere
  7. wow ce culori pigmentateeee!!!! adorabila paletuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Abia astept sa o primesc si eu pe a mea :D

    RăspundețiȘtergere
  9. ce frumoase sunt!
    nuantele de auriu sunt perfecte pt Craciun ♥

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoase sunt!!! Imi cumpar maine! Sper sa gasesc!

    off topic: ai un blog award de la mn : http://light-blonde.blogspot.com/2011/12/versatile-blog-award.html. Imi place f. tare blogul tau!

    RăspundețiȘtergere

Back
to top