First impressions on: REVICEL - Ro only



Am primit crema anticelulitică cu ardei iute și alge marine de la Revicel în campania Trender.ro.
Am fost foarte bucuroasă când am primit invitația pentru a participa la această campanie pentru că, nu sunt cea mai slabă persoană pe care o cunosc (giggles...nu sunt nici pe aproape), iar dacă înainte aveam destul de multă celulită, aceasta a devenit mult mai vizibilă datorită pierderii tonusului muscular după cele 3 luni de ghips. În concluzie, am fost mai mult decât încântată să încerc această cremă.


Rezultate preconizate de mine:
Din start pot spune că nu mă aștept să facă minuni. Asta pentru că un singur borcănel este, în primul rând, prea puțin pentru a topi tot, în al doilea rând pentru că e nevoie nu doar de cremă, ci și de o alimentație corectă și sănătoasă și de sport sau masaj anticelulitic (datorită faptului că încerc să îmi schimb și obiceiurile alimentare, m-am abonat la Equilibrium, un site cu sfaturi foarte utile despre alimentație, sport și sănătate). Așadar, mă aștept ca celulita mea să fie încă la locul ei la sfârșitul acestui experiment, însă poate ceva mai „înmuiată”.

Pentru a obține aceste rezultate am încercat să iau atitudine asupra a ceea ce mănânc, iar când aplic crema, o aplic masând pielea cu un masaj tipic drenajului limfatic (a.k.a. masaj anticelulitic - am învățat să fac cât de cât genul ăsta de masaj, tot datorită operației la genunchi, acest lucru fiind recomandat de doctori)

Rezultate vizibile:
Înafara unei pieli mai catifelate și mai călduțe (asta imediat după aplicare) nu se văd încă efectele cremei. Este prematur să se observe aceste efecte la doar o săptămână de utilizare.

Ce-mi place deocamdată:
Senzația de încălzire a pielii..este chiar plăcută și foarte puțin deranjantă. În anotimpul rece e foarte plăcut, însă nu știu dacă aș fi avut aceeași părere vara.
Faptul că are ingredientele și toate informațiile trecute direct pe borcănaș și nu doar pe cutia de carton în care a venit ambalată.

Ce nu-mi place deocamdată:
Ambalajul, pentru că nu sunt fan ROZ (asta fiind o chichiță personală), dar și pentru că prefer oricând un ambalaj cu pompiță, în detrimentul celor în care trebuie să-ți bagi degetele. Nu e o chestie de igienă neapărat, cât o chestie de ușurința în aplicare, mai ales că nu e plăcut (și cred că nu sunt singura care crede asta) să-ți intre cremă sub unghii, chiar dacă acestea sunt relativ scurte.

**Acest produs mi-a fost oferit spre testare în cadrul campaniei Word of Mouth de la Trender.ro. Părerea expusă în acest review este bazată pe experiența personală cu produsul respectiv. Acest post exprimă părerea mea onestă despre acest produs.

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. uite ce am patit eu.
    http://fashionizmydrug.blogspot.com/2011/11/update-crema-anticelulitica-revicel.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am scris despre asta!
    http://fashionizmydrug.blogspot.com/2011/11/update-crema-anticelulitica-revicel.html

    RăspundețiȘtergere

Back
to top