Last Giveaway of the year!

Hello everyone!

Cum merg pregătirile pentru sărbători? La mine încă mai sunt multe de făcut. Totuși m-am oprit pentru a vă arăta surpriza de care vorbeam acum câteva zile pe Facebook. Asta e încercarea mea de a mă revanșa pentru lipsa de pe blog din ultima vreme :)
How are the holliday preparations going? I still have tons of things to do. Still, I stopped for a little bit just to show you the surprize I was talking about a few days ago on Facebook. This is my attempt to redeem myself for not posting lately :)


Ce puteți câștiga?/ What can you win?
1 x 5 color eyeshadow palette - Athena
1 x black liquid eyeliner - Pavement
1 x classic lip gloss - Naked Banana
1 x Nail polish - Apple Caramel

Pentru a câștiga, completați formularul de mai jos unde fiecare punct vă oferă câte o înscriere. Primele 3 puncte sunt obligatorii deci puteți avea minim 3 intrări în concurs și maxim 6.
Giveaway-ul este deschis internațional și se desfășoară începând de azi 20/12/2011 și până în 31/12/2011 (EST TIME)
To win, fill in the form bellow, where you can get an entry for each action, adding up to a maximum of 6 entries and a minimum of 3 (the first three fields are mandatory).
The Giveaway is open internationally and starts today 20/12/2011 and it ends on 31/12/2011 (EST TIME) 


Știu că nu e mult, dar sper să fie apreciat :)
I know it's not much, but I really hope it will be appreciated :)

a Rafflecopter giveaway
I want to thank Glamorous Cosmetics for helping me with this giveaway.


Until next time, Happy Hollidays,

CONVERSATION

20 comentarii:

  1. Erm... Am o problema. Am dat din greseala ca te urmaresc pe twitter, dar de fapt eu nu am twitter. Cum fac sa ma "des-twitteresc"? Ca sa zic asa :)) Mouse-pad-ul de la laptop merge ca naiba, chiar am apasat din greseala. HELP :s!. Ca sa nu mai spun ca aseara mi-am dat singura follow prin GFC :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) multumesc ca mi-ai spus :) o sa sterg eu :P

    RăspundețiȘtergere
  3. OZiCaToateCelelalte15 august 2012 la 08:02

    multumim pentru giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mironeasa Alina-Elena15 august 2012 la 08:04

    va rog sa imi spuneti daca am resuit sa ma inscriu,astept rasp pe facebook dak se poate

    RăspundețiȘtergere
  5. inainte sa te inscri apare la fiecare pas butonul "Do this" dupa ce te-ai inscris apare "I Did This" asta inseamna ca te-ai inscris :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Si cum stiu ca m-am inscris? In momentul in care inchid formularul nu imi apare nimic? Se inregistreaza automat? 

    RăspundețiȘtergere
  7. Madalina Zamfirache15 august 2012 la 08:04

    Nu mi se incarca deloc formularul :( 

    RăspundețiȘtergere
  8. e o problema cu site-ul din cate vad :( acum cateva minute functiona. o sa te anunt cand merge :)

    RăspundețiȘtergere
  9. si mie imi place :D cu toate ca mai devreme mi-a dat palpitatii ca nu se incarca :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat de tare e formularul!! Me likey :D

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am inscris si eu:D. Am facut bine?

    RăspundețiȘtergere
  12. Diavolitza_piltzacanit15 august 2012 la 08:05

    Foarte interesante produsele:X:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Diavolitza_piltzacanit15 august 2012 la 08:05

    Dar nu mi se incarca formularul:(

    RăspundețiȘtergere
  14. au fost cateva problemute ieri cu formularul..sper ca s-au rezolvat :D

    RăspundețiȘtergere

Back
to top