TAG times 3 (Ro only)

Nu prea fac ați văzut pe blogul meu taguri, poate pentru că am încercat să mă axez pe alte aspecte. Totuși în ultima vreme am primit două taguri de la niște fete dragi mie și m-am gândit să le onorez pentru că nu cred că am spus prea multe despre mine până acum.

Primul tag pe care l-am primit e de la Deia's Little Beauty Spot și se numeste One lovely blog award. Se pare că trebuie să zic 7 lucruri aleatorii despre mine. Al doilea tag e de la Minnie Angel și Ana's Beauty Blog și presupune să vă zic 11 lucruri aleatorii despre mine și apoi să răspund la 11 întrebări puse de fiecare dintre fete (deci 22) dar și să formulez la rândul meu alte 11 întrebări. Vă mulțumesc fetelor pentru tag :*

Așadar să vă zic niște chestii aleatorii despre mine, să vedem câte îmi ies :))


1. Rețin versurile unei piese după maxim 3 ascultări repetate, însă nu pot să rețin numele persoanelor pe care nu le cunosc încă, oricât aș încerca.
2. Ador să mă copilăresc! Îmi place să fiu persoana care nu ia lucrurile în serios decât atunci când e neapărat nevoie.
3. Unii ar zice că sunt o persoană timidă.
4. Prefer să fiu precaută în formarea noilor prietenii și prima impresie can make it or brake it
5. Nu suport culoarea roz! Mi se pare că e cea mai discriminatorie culoare EVER. De ce o fata trebuie să poarte roz doar pentru că e fată? De ce un băiat nu poate purta ceva roz fără să i se strige o anumită orientare sexuală?
6. Când eram mică, mă credeam Sailor Moon și am sărit de la balcon (etajul 1) ca să aterizez ca ea.. doar că am „aterizat” cu ambele picioare în ghips :))
7. Mă credeam Sailor Moon pentru că aveam părul foarte lung (până sub genunchi) și auriu, și deși era împletit într-o singură codiță, eu și restul copiilor îl asociam cu părul lui Sailor Moon.
8. Am perioade când mă sub apreciez și perioade când mă supra apreciez, nu reușesc însă să găsesc o cale de mijloc.
9. Am două „cele mai bune prietene” și pe amândouă le cheamă Diana.
10. În funcție de subiect, pot fi foarte ordonată sau foarte dezordonată, când vine forma de aranjat ceva
11. Am avut ghips doar pe picioare, de două ori pe fiecare, ultimul fiind acum un an când m-a sabotat o bicicletă.
12. Cred că latura artistică este mult mai pronunțată la mine decât cea științifică. Tot ce e științific mi se pare plictisitor.
13. Sunt convinsă că atunci când voi avea copii, voi avea gemeni.. I'm twisted :))
14. Am zis 13 lucruri despre mine în încercarea de a îmbina tagurile primite ca să nu zic 18 lucruri despre mine. Deci asta e ultima chestie aleatorie :))

Acum că v-am plictisit cu chestiile random, hai să le răspund și fetelor la întrebări.

De la Minnie Angel:


1. Ai mai multe calitati sau defecte?
Îmi place să cred că le echilibrez :)
2. Esti visatoare?
DA! foarte :))
3. Cum te vezi peste 10 ani?
la 32 ani probabil voi avea o carieră începută și mă voi gândi la căutarea unui soț. 
4. Care sunt culorile tale preferate?
Mov pentru că mă energizează și albastru pentru că mă calmează.
5. Ai un tatuaj? Daca nu, ai vrea sa iti faci unul pe viitor?
Sunt tentată să îmi fac un tatuaj, însă încă pun în balanță dacă și în ce măsură m-ar afecta asta în viitor.
6. Ce muzica asculti?
Să zicem că sunt deschisă la orice gen de muzică înafară de manele și dubstep :)) prefer totuși Rnb.
7. Spune-mi 3 lucruri fara de care nu iesi din casa!
Simplu! Telefon, portmoneu și chei.
8. Povesteste, pe scurt un moment fericit din viata ta!
Hmm.. nu am avut parte de foarte multe momente fericite memorabile, dar cel care îmi vine în minte acum e și cel mai trist și cel mai fericit. Atunci când în Ajunul Crăciunului în 2011 am primit un telefon de la cumnatul meu care îmi spunea că nepoțelul meu s-a hotărât să vină pe lume cu aproape 4 luni înainte de termen. Câteva ore mai târziu am primit un alt telefon și am auzit-o pe sora mea zicând „avem un fecioraș nou în familie, are 1,200 grame!” Acum are 7 luni și e mare și frumos :D
9. De obicei, incerci sa savurezi fiecare moment, sa te bucuri de fiecare clipa precum ar fi ultima?
Încerc. Nu îmii iese întotdeauna dar încerc.
10. Descrie-te in 2 cuvinte!
Încăpățânată, independentă.
11. Esti usor influentabila?
Nu. 

Și întrebările Anei:

  • Povesteste o intalnire / relatie ratata.
  • Eram în liceu, nu știam eu prea multe și povesteam pe net cu un tip, V., și-am zis să ne întâlnim. I-am zis mamei unde mă duc și ea a insistat să vină cu mine și nepoata mea (cu 3 ani mai mică decât mine). Ne-am dus amândouă și am împietrit când l-am văzut: un tip înalt de peste 2 m, nearanjat și timid. Ne-am plimbat, nu l-a deranjat că am adus-o și pe nepoata mea. Apoi am primit un mesaj pe telefon. A fost atât de curios de mesajul pe care l-am primit încât mi-a smuls telefonul din mână să îl citească. M-am enervat, mi-am luat telefonul înapoi l-am făcut în fel și chip și-am plecat. 
  • Care este cea mai mare temere a ta.
  • Să eșuez în tot ce fac.
  • Care este cel mai traznit lucru pe care l-ai facut vreodata.
  • să...sar de la balcon crezându-mă Sailor Moon :)) (vedeți mai sus povestea)
  • Ce te-ar face sa te simti cu adevarat implinita?
  • Oh where should I start? Chestiile tipice: Carieră, familie, prieteni. Dar mai simplu e să zic că îmi place să fiu apreciată de oameni pe care nu îi cunosc. Mă simt mai valoroasă când se întâmplă asta.
  • Spune-mi 3 lucruri care te enerveaza la tine.
  • mă apreciez prost, n-am atât de mult curaj cât aș vrea și faptul că sunt enorm de complexată.
  • Ce vroiai sa devii cand erai mica si de ce nu ti-ai urmat visul?
  • Inițial vroiam să fiu doctor. Mi-am încercat norocul și mi-am dat seama că nu m-aș mișca suficient de rapid. Câteodată mă mai gândesc la meseria asta, dar trăiesc visul prin una din cele mai bune prietene, care e la medicină. Apoi am vrut să fiu arhitect dar nu mi-a plăcut toată treaba aia și de-atunci m-am îndreptat spre mass media, fie că asta implică jurnalism, actorie sau show biz :)) dar am ajuns jurnalist :D
  • Cu cine ti-ai insela sotul / iubitul, daca el ti-ar da voie si nu ar exista reprosuri, gelozii etc? (Hai sa vad cate dintre voi il aleg pe Damon :)) )
  • DEAN! (in your face, Ana! :)) )
  • Care este cel mai mare regret al tau?
  • Că nu mi-am trăit adolescența cum ar fi trebuit. Am fost prea... singuratică.
  • Care este cel mai mare sacrificiu pe care l-ai face pentru persoana iubita?
  • Aș renunța la tot. Inclusiv la viață, dacă ar fi nevoie.
  • Spune-mi cinci motive pentru care crezi ca esti frumoasa. (si lasa modestia la o parte :) )
  • Fără modestie? bine.. că am ochi căprui cu irizații verzi, că tenul meu nu e problematic, că știu multe din multe domenii, că sunt înaltă (deși asta mă mai complexează câteodată, nu aș vrea să fiu mai mică decât sunt), că am alunița de-asupra buzei (trebuia să zic asta prima dată.. ador alunița mea ♥)
  • Sex ca in visele tale cele mai ascunse, apoi abstinenta toata viata, sau o viata in care vei avea parte doar de partide amor plictisitoare, care te fac sa adormi dupa primele 2 minute?
  • Am râs când am văzut ce curiozități are Ana :)) cred că prefer prima variantă. Mai bine o dată și memorabil decât de 10.000 de ori și plictisitor 

  • Acum ar trebui să dai tagul mai departe însă cum nu știu exact care fete l-au făcut și care nu, aștept răspunsurile voastre aici sau pe blogul personal. Întrebările pe care le formulez eu sunt:

    1. Ce tip de bijuterie porți întotdeauna? (cercei, brățară, inel..)
    2. Care este produsul cosmetic de care nu te poți despărți?
    3. Dacă ai avea opțiunea să te întorci o singură dată în timp să repari o greșeală care ar fi aia și de ce?
    4. Care este cea mai bună calitate și cel mai mare defect al tău?
    5. Fustă sau pantaloni?
    6. Există vreo culoare care să nu îți placă? De ce?
    7. Care este partea corpului tău de care te-ai putea lipsi dacă ar fi nevoie?
    8. Care este talentul tău special?
    9. Ciocolată sau vanilie?
    10. Pe o scară de la 1 la 10, unde 10 e cel mai înalt nivel, cât de patrioată ești și de ce?
    11. Dacă te-ai fi născut într-un alt timp, care ar fi acela?

    Având în vedere că trebuia să taguiesc 15 persoane pentru primul tag și 11 pentru al 2-lea aștept minim 26 răspunsuri :)) TAG, You're it! 

    Until next time, yours,

    CONVERSATION

    8 comentarii:

    1. Vai cat am putut sa rad, m-au auzit si oamenii de pe strada :))). Le luam pe rand.
      Si eu vroiam sa fiu Sailor Moon cand eram mica, insa m-am multumit doar sa-i imit costumul, pentru ca sunt satena, nu blonda.
      Mi-am rupt si eu un picior de doua ori, deci te compatimesc.
      Intalnirea ta ratata a fost criminala, daca mai ai chestii de genul ar trebui sa mi le trimiti si sa public :D.
      Apoi, nu pot sa cred ca l-ai ales pe Dean. Credeam ca esti Damon all the way :)).
      Mi-au placut tare mult raspunsurile tale si ma bucur ca ai onorat toate intrebarile si n-ai evitat niciuna. Nici macar pe ultima. Am vrut sa fie tag-ul mai spicy :D
      Pupici :*

      RăspundețiȘtergere
    2. Pfffff!! Nu'ti place dubstep-ul,!! :((((((


      Sa stii ca iti fur intrebarile, me gustaaaaaaa <3 <3 <3

      RăspundețiȘtergere
    3. Nu nu-mi place dubstep-ul.. e prea...electronic :)) mie-mi plac instrumentele. Sa stii ca nu te las sa le furi! Te taguiesc oficial! :)) :* abia astept sa vad ce raspunzi :>

      RăspundețiȘtergere
    4. Mai.. nu m-ai inteles.. eu AM FOST Sailor Moon da? :)) Intalnirea din pacate e singura care e funny sau interesanta de altfel.. dar poti sa o publici pe asta daca vrei :P apoi.. Dean.. cum sa crezi ca-l iau pe Damon cand il am pe Dean?? don't get me wrong.. Damon e superb..dar Dean.. Dean e.. perfectiune intruchipata :)) Referitor la intrebari, asa cum noua ca jurnalisti nu ne place cand subiectii interviului o iau pe ocolite, nici eu n-as putea sa fac asta cuiva care ma intreaba ceva :D asa ca raspund orice ar fi :D :*

      RăspundețiȘtergere
    5. Una dintre Diane18 iulie 2012 la 15:46

      Nu fac asta des, dar ma infiltrez tiptil tiptil si in acest mediu al tau. Multumesc pentru "cele doua Diane", m-am simtit apreciata (public). Ar fi multe de zis.. in primul rand sunt suprinsa placut ca ai raspuns la intrebari personale intr-un spatiu public. I beg to differ ca "
      n-am atât de mult curaj cât aș vrea", you just proved us wrong.


      In al doilea rand, in calitate de una dintre cele doua "cele mai bune prietene", simt nevoia sa confirm cu tarie anumite lucruri:1. Memorie auditiva supranaturala- check (imi canti la telefon melodii care mie ajung sa-mi placa dupa vreo 2 saptamani)2. Probleme cu culoarea roz si too much make-believe play in copilarie (to a pathological degree :)) )- check3. Afliliere pentru albastru- double check 4. Beyonce, Jessie J, Jesse McCarthney, etc. fan- check5. Pentru intrebarea 7- si mai nou fara rujul rosu6. Incapatanata (si implicit greu influentabila)- hell to the check :))7. DEAN! Need I say more? ♥
      In al treilea rand m-am bucurat sa citesc despre regrete, lucruri care te enerveaza si sacrificii pentru persoana iubita. You're all grown up (desi mai esti copilaroasa cand trebuie). Sunt mandra de tine pentru ca te simti in elementul tau aici, pe blog, incat sa povestesti foarte deschis despre lucrurile care te definesc. I'm proud of you for being who you've become! >:D<

      RăspundețiȘtergere

    Back
    to top