Last drop of September!

Wake me up when September ends..ca să-ți pot spune ce-am terminat și ce-am iubit! În sfârșit am ce să vă arăt la Last Drop! De la o vreme devine din ce în ce mai greu să termini chestii în  fiecare lună, dar mă chinui!Așadar, a venit timpul să vă spun ce anume și-a dat duhul în mâinile mele luna asta și cu ce l-am înlocuit.
Wake me up when September ends...and let me tell you what I finished up and what I loved! Finally I have something to talk about in Last Drop! There comes a time when it gets harder and harder to finish products each month, but I'm hanging in there! So, it is time to tell you what products have given their last drop in my hands this month and what am I using instead of them. 


  • Oriflame Studio Artist Primer.
Am impresia că nu e primul flacon pe care îl termin..și totuși nu reușesc să-mi amintesc sigur dacă e așa sau nu. În orice caz, ăsta nu e un produs must have, însă e un produs util când vine vorba de „așezatul” machiajului pe față. Nu face minuni, dar nu e nici inutil. V-am stârnit suficient curiozitatea? Să vă mai spun că momentan nu l-am înlocuit cu nimic? 
I am under the impression that this is not the first tube I finish..and yet, I can't seem to remember if it's so or not. Anyway, this is not a must have product, but it is useful when it comes to "sitting" the makeup on your face. It doesn't do miracles, but it isn't useless either. Did I spark your interest? Should I tell you that I haven't replaced it with anything else yet?
  • Cosmetic Plant Bioliv Cleanser and toner (2in1).
Trec prin demachiantele Cosmetic Plant ca prin apă! Le-am iubit pe toate câte le-am încercat de la ei și ăsta nu e o excepție. Bine...întradevăr nu l-am putut folosi pe ochi pentru că îi irita (but then again...nu e un demachiant pentru ochi ci unul pentru față), dar pe față, nu doar că ștergea tot, ci nu îmi lăsa fața uscată așa cum fac alte demachiante. Și da, foloseam și loțiune tonică după el, chiar dacă pe ambalaj scrie că e 2 în 1, pentru că tot rămâneau reziduuri de demachiant (și ghici ce? loțiunea tonică tot Cosmetic Plant e! Cea cu Q10 și ceai verde mai precis). Acum încerc demachiantul Cosmetic Plant din gama cu Argan și Aloe.
I go through Cosmetic Plant cleanser like water! I have loved each and every one I tried from them and this is no exception. Ok...so I couldn't use it on my eyes because it irritates them (but then again, this isn't eye makeup remover, it's a face cleanser), however on my face not only did it remove everything (dirt, makeup) but also it didn't leave my face feeling dry like other cleansers did. And yes, I would still use a toner after using this even though it says this is a 2 in 1, because I would still have residues of cleanser stuck to my skin (and guess what? my toner is also by Cosmetic Plant! it's the Q10 and green tea one, to be exact). Now I'm trying out the Cosmetic Plant Argan and Aloe cleanser. 
  • Boots No.7 Cleanse&Care Eye Makeup remover.
Demachiantul bifazic de la Boots e foarte practic prin ambalaj și voi păstra sticluța doar pentru faptul că are pompiță, ceea ce îl face foarte ușor de dozat. Cât despre produs în sine, mi-a plăcut faptul că este hipoalergenic și că șterge foarte bine orice urmă de machiaj (fie el și waterproof), dar nu mi-a plăcut că se separă foarte ușor cele două părți. Deci dacă mai ai nevoie de o dischetă cu demachiant bifazic, trebuie să-l agiți din nou. Dar ăsta e un aspect peste care pot trece cu ușurință dacă își face treaba atât de bine. Acum folosesc demachiantul bifazic de la Sephora.
The byphasic makeup remover by Boots has a very practical packaging and I will keep the bottle just because it has a pump that makes it easier to use. As for the product itself, I liked the fact that it is hypo-allergenic and that it cleans very easily any trace of makeup (even waterproof), but I didn't like that it separates very quickly so if you need more, you're gonna have to shake it again. But that is one aspect I am willing to overlook if it continues to do this geat of a job. I've now replaced it with the byphasic makeup remover from Sephora. 

Voi ce produse ați terminat în septembrie?
What products did you finish up in September?

Until next time, yours,



P.S.
Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!
Go: http://www.romwe.com/Columbus-Day-Weekend-Sale-c-322.html?wn

CONVERSATION

2 comentarii:

Back
to top