Beauty Bloggers Meeting CLUJ - Editia a 3-a

Ediția cu numărul trei. Când am început organizarea acestui eveniment nu ne-am gândit că vom ajunge atât de departe, că vom avea atât de mult sprijin. Sunt foarte recunoscătoare tuturor celor care ne-au sprijinit până în  prezent, dar hai să vă povestesc mai multe despre ediția din acest an.


  • a avut loc în 8 noiembrie la Atelierul de frumusețe Farmec;

Cei de la Farmec ne-au găzduit pentru al doilea an consecutiv. Noi, ne-am bucurat să putem întâmpina fetele într-un loc atât de primitor. 

  • Am dezbătut colaborările atât din viziunea bloggerilor, cât și din cea a companiilor;

 Am avut onoarea de a o avea alături de noi pe Luiza Editoiu, Online Communication Manager Oriflame, care ne-a oferit câteva sfaturi legate de ce așteptări au companiile când vine vorba de o colaborare fructuoasă.
Am discutat mai pe scurt, mai pe lung, despre colaborări placute și mai puțin plăcute, despre media kit-ul unui blogger, despre reacții și așa mai departe.

  • Am gutsat prăjiturele Raw;

 Cofetăria raw vegană Rawana din Iulius Mall a fost alături de noi în coffee break cu multe feluri de prăjiturele extraordinar de bune. Preferatele mele au fost biluțele cu afine și trufele de ciocolată raw.
Alături de noi au fost și Aqua Carpatica, pentru al doilea an consecutiv.

  • Am împărțit diplome;
Suntem de părere că avem câte ceva de învățat de la fiecare, așa că am căutat să le spunem fiecăreia la ce anume credem că este cea mai bună. 
  • Am scormonit prin goodie bags;

 Fetele au fost răsplătite pentru prezență și pentru comunicare cu o grămadă de bunătăți din partea partenerilor oficiali: Pantene, Melkior, Rouge Boutique, Sephora, Dove, C-Thru, Elmiplant, Oriflame, Yves Rocher dar și din partea co-organizatorilor și gazdei noastre Farmec.

Mai jos puteți urmări poze cu fiecare plăsuță primită, sau dacă căutați ceva mai dinamic, vă invit să urmăriți clipul în care vă arăt toate aceste bunătăți. Eu țin să mulțumesc Cleopatrei și Laurei pentru ajutor, Luizei de la Oriflame pentru prezență, partenerilor pentru sprijin, fetelor pentru participare și vouă pentru răbdarea de a citi tot!

  • Goodie bag:


Until next time, yours,

CONVERSATION

5 comentarii:

  1. Buna!
    As fi mers si eu dar n-am stiut de acest eveniment. Unde ma pot inscrie sa fiu anuntata pentru data viitoare?
    Multumesc!
    www.farmacistonline.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Debora, te rog sa imi trimiti un mail pe oana.ancka@gmail.com cu informatiile blogului tau (URL, locatie, vechime). Urmatoarea editie va avea loc in 2015 :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru organizarea acestui eveniment, imi pare enorm de rau ca nu am putut participa si eu. Multumesc de invitatie! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Andrea! Lasa ca este intotdeauna la anu'! :*

    RăspundețiȘtergere

Back
to top