Review: Aura Smokey Eye Quad


Am primit paletuța Aura într-un cadou de Crăciun, fiindcă de multe ori eram atrasă de ea în magazin, iar una dintre prietenele mele a observat. Mi-a adus aminte instant de paletuțele Wet 'n Wild, de cum sunt așezate fardurile în paletă. Ulterior mi-am dat seamă că acestea nu se aseamănă atât de mult cum mi-aș fi dorit. Produsele Aura se găsesc în România în lanțul de magazine Drogherie Markt (DM). O paletă precum cea căreia îi fac recenzie acum costă la preț întreg 30 lei. Se găsește în 6 combinații a câte 4 nuanțe fiecare. Cea pe care o dețin eu, este numărul 204. 
I got the Aura palette in a Christmas gift from an observing friend who saw me staring at it in the shop. It instantly reminded me of the Wet 'n Wild palettes, of how the shades are placed inside. I was soon to discover it was very far from being similar to them. Aura Cosmetics can be found in Romania in Drogherie Markt beauty chain (I don't know where you can find them outside Ro). This palette costs almost the equivalent of $10. It is found in six color combinations of 4 shades each. The one I own is #204. 
*Print screen from the official website.

Ambalaj/Packaging:

Deși elegant, ambalajul de plastic al fardurilor este slab, cu o balama șubredă ce se desface ușor, și un „vizor” transparent pentru a vedea fardurile incluse. Ca accesorii are un burete aplicator, destul de aspru la atingere, plasat într-un compartiment prea mare pentru el. Pe spatele ambalajului este lipită o etichetă ce conține indicații și informații despre produs. Am încercat să urmez indicațiile pentru a realiza machiajul sugerat (vezi video mai jos). 
Altough quite elegant looking, the plastic packaging is weak, with a loose hinge that breaks apart way too easy and a transparent "visor" to allow you to see the shades in the palette. As accessories it has an applicator sponge that is quite abrasive to the touch and stored in a compartment that is too big for it. On the back, the palette has a sticker that contains guidlines and information about the product. I tried to follow the instructions offered to do the smokey look that was indicated (see video below). 

Produs/ Product:


Fiecare pastilă de fard conține câte un gram de produs, iar calitatea acestora lasă de dorit. Deşi la o primă vedere fardurile par pigmentate, acestea se dovedesc a fi prăfoase şi slab rezistente, cu excepţia albastrului care deşi prăfos se aplică foarte pigmentat. Din păcate însă nici primerul Sephora Glitterguard nu a reuşit să îi menţină intensitatea pe parcursul zilei, chiar dacă l-a ţinut la locul lui. Mai jos aveți și swatch-uri ale celor patru farduri, fără primer sub, pentru a vedea intensitatea fiecăruia. 
Each eyeshadow pan contains 1 gram of product. They lack in quality however. Although at a fist sight they seem to be pigmented, these turn out to be dusty and weak when it comes to their lasting power, with the exception of the blue which goes on with a lot of pigmentation in the begining. Sadly it fades away throughout the day even with a primer. Below you can see swatches of the four shades, with no primer underneath, so you can clearly notice each shadow's pigmentation. 


Concluzii/Conclusions

Așadar, după cum menționez și în video-ul de mai sus, consider că paletuțele Aura nu merită cumpărate, oferind prea puțin pentru cei 30 lei pe care i-ați plăti. Cele șase variații au nuanțe frumoase, iar dacă ar îmbunătăți formula și textura fardurilor, probabil și-ar merita bănuții. În condițiile actuale însă prefer să mai adaug vreo 15 lei și să cumpăr o paletă Sleek cu 12 farduri. Voi ce părere aveți de paletuța asta? Dețineți cosmetice Aura? 
As I mentioned in the video above, I do not think the Aura Cosmetics eyeshadow palettes are worth their money, because they offer too little for their value. The six variations are interesting and if they would improve the texture and formula of the eyeshadows they would probably be worth it. This way however, I would rather add just a few more cash and buy myself a nice 12 shades Sleek palette instead. What do you think about this palette? Do you own any Aura products? 

Until next time, yours,


CONVERSATION

7 comentarii:

  1. Albastrul ala chiar e dragut, insa nu suficient cat sa te faca sa cumperi toata paleta. Sper sa reusesc sa prind si eu curaj si indemanare sa port cu mandrie asemenea fard, pana ajung la performanta aia cred ca imi vor lua ceva ani :)

    RăspundețiȘtergere
  2. haha! incepe cu putin :D prima data pune pop of color pe pleoapa inferioara. Dupa ce te obisnuiesti o sa-ti fie mai usor sa treci la pleoapa de sus :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar e frumoasa nuanta de albastru, insa daca nu rezista si se imprastie, nu merita. Chiar eram curioasa cum sunt fardurile Aura. Mie imi plac genele lor!

    RăspundețiȘtergere
  4. oh și eu sunt încă curioasă de genele lor :D și de pigmenți/glitter! Le voi încerca eu candva și alea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda, asa cum ai spus si tu, nu merita.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie chiar mi-a tinut fardul pe pleoape! Si sunt ffff multumita de el! Am nunatele cu mov negru maro si alb. Sunt fffff ok! Cand l- am cumparat am dat chiar mai putin pt ca era la oferta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Super! Poate doar combinatia cu albastru e asa slaba... desi ar trebui sa aiba aceeasi formula fardurile. Eu am tot incercat sa ma joc cu a mea si nu imi prea iese :))

    RăspundețiȘtergere

Back
to top