Am încredere în mine când... [rezultate]



Am încredere în mine atunci când știu despre ce vorbesc! Tu când ai încredere în tine?

V-amintiți când vă făceam provocarea asta în mai? ziceam că o păstrez până la sfârșitul lui iunie. Apoi am prelungit-o până la sfârșitul lui iulie și rezultatul a fost unul dezamăgitor. În total 6 fete au avut suficientă încredere în ele încât să îmi răspundă provocării. Pe acele 6 le vedeți mai jos:


Ar trebui să vă premiez pe toate, însă din păcate am doar două premii de oferit. Înainte să vă spun cui le ofer, aș vrea să mă adresez puțin acelor câteva fete: 

Fetelor, mi-ați încălzit inima cu curajul vostru. Mărturisirea curajului vostru e demnă de aplauze. Mă bucur să văd că găsiți îndârjirea să aveți încredere în voi și vă felicit! 

Cele care au fost alese pentru premiu sunt Bianca și Mari și deși ințial spuneam că fiecare kit de încredere va fi oferit în funcție de cum am ales fiecare câștigătoare (una prin random și una subiectiv pe baza răspunsului), am decis în final să vă las să alegeți. Așadar vă rog să îmi comunicați fiecare ce anume vă doriți din cele două premii. Dacă se nimerește să vreți același premiu, îl voi oferi celei care-mi comunică asta prima. :)  În cazul în  care ați uitat, cele două premii constau într-un kit Ivatherm (cremă de față și demachiant Aquafil light + fond de ten Joviale în nuanța aleasă de voi) sau un kit Farmec (cutie cadou cu cremă de față și mască hidratantă din gama dermatocosmetică Gerovital H3 derma+).  Aștept răspunsul și datele voastre!

Mulțumesc celor care mi s-au alăturat în campanie până acum și care fac ceva pentru a reda încrederea fetelor în forțele lor proprii. Dacă aveți idei și propuneri pe această temă, sunt tare curioasă și aș vrea să le aud! 

Until next time, yours,
 



CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top