Glitterlips - ruj cu particule sclipitoare


Mi-am proclamat cândva dragostea pentru buze matifiate. Cam în aceeași perioadă când începeau să fie la modă rujurile glossy. Totuși, exista un element care îmi atrăgea atenția indiferent de iubirea mea proclamată pentru rujuri mate - sclipiciul. Ca o formă artistică de expresie, sclipiciul pe buze e una dintre chestiile care îmi încântă simțul vizual. Nu m-am gândit însă niciodată la soluții de a face sclipiciul să adere bine pe buze, în afara opțiunii de a pune sclipici peste un gloss transparent. Însă cum glossurile nu-mi plăceau, am preferat să admir pasiv trendul cu sclipici.
Recent am fost contactată de cei de la Aoro care mă tentau cu un produs numit Glitter Lips. Și-așa începe povestea de azi. Produsul e disponibil în 12 variante colorate și fiecare costă 74 lei. Prețul, e puțin ridicat pentru ceea ce oferă, din punctul meu de vedere, dar cred că asta ține de distribuitor. Hai să vedem mai exact despre ce e vorba.

Ambalaj

„Kit-ul” pentru buze este compus din sclipiciul în nuanța aleasă (în cazul meu este vorba de nuanța Vintage Rose) pus într-o cutiuță rotundă cu capac, adezivul pentru lipici și un aplicator. Toate astea sunt închise într-o cutiuță sigilată. Pe capătul cutiuței de carton scrie „I'm all yours” - lucru care mi s-a părut o atenție drăguță la ambalaj. Tot pe cutia de carton este menționat că „produsul poate dura până la 8 h și că este rezistent la transfer, fiind astfel perfect pentru petreceri, băuturi și chiar sărutări. Mai mult, vine cu o garanție de a atrage atenția”.  O dată ce deschizi cutiuța însă, va trebui să îți găsești un alt mod de depozitare pentru că acel carton se deteriorează foarte ușor. Pe de altă parte, filetul cutiuței cu sclipici pare să fie etanș, astfel că poți transporta cutiuța destuld e lejer.
Aplicatorul are două capete, unul cu burețel și unul pensuliță, însă mie mi se pare greoi de folosit și nu l-am utilizat în aplicarea produsului - prefer să folosesc pensulele mele sau degetul curat.

Produs

Kit-ul este produs sub marca Beauty Boulevard UK și conține 3,5 ml gloss adeziv și 3 g sclipici. Primul lucru pe care l-am observat la gloss este că mirosul și textura acestuia sunt exact ca și ale lipiciului de gene, ceea ce mă face să cred că poate fi substituit ușor cu acesta. Totuși, indiferent decare dintre cele două alegi să le folosești îți recomand să faci un test pe o porțiune mică de piele înainte, ca să te asiguri că nu ai o reacție alergică la niciunul dintre ingredientele care alcătuiesc produsul. De obicei eu încerc orice pe încheietura mâinii și las un timp de reacție de o zi. Dacă în decursul a 24 h nu fac nicio reacție, înseamnă că pot să îl port fără probleme.


Aplicarea e ușoară. Practic, se face în doar câțiva pași:

1. Te asiguri că ai buzele curate, hidratate dar uscate (fără urme de produse pe ele).
2, Aplici pe o buză glossul adeziv (așa sunt indicațiile, însă mie-mi pare mai ușor să faci câte jumătate de buză).
3. Fără să închizi buzele (pentru că se vor lipi dacă le închizi), aștepți ca glossul să devină transparent (e alb când îl aplici - exact ca lipiciul de gene).
4, Când glossul e transparent aplici sclipiciul în abundență (cu o pensulă sau cu degetul).
5. Faci așa până acoperi toată suprafața buzelor.
6. Cureți excesul de sclipici și redefinești forma buzelor cu concealer ca să te bucuri de buze cu lipici sau sclipici (sau amândouă?) toată seara.

7. Când te-ai plictisit, folosești ulei de măsline sau un demachiant pe bază de ulei ca să îndepărtezi totul de pe buze.

Ce mi-a plăcut mult e că arată foarte șmecher pe buze, nu e deloc kitchios așa cum mă așteptam să fie. E super ușor de purtat - se simte ca și cum ai avea zahăr pe buze. Totuși, nu se mișcă de-acolo decât atunci când dă de ulei. L-am frecat cu mâna, l-am mușcat, l-am șters cu apă și tot acolo a rămas. Cred că merge perfect cu un look cu farduri mate complet la ochi.


Ce nu mi-a plăcut (dar e cam inevitabil) - dacă pui o cantitate mai mare de sclipici, ca să fie complet opac, în timp apar crăpături pe buze, provocate de mișcarea naturală a buzelor când vorbești (sau în special când bei printr-un pai în club). Nu e foarte vizibil și deci nu foarte inestetic dar se întâmplă.


Kit-ul vine însă și cu câteva avertismente:
- nu trebuie folosit dacă pielea buzelor este crăpată sau rănuită.
- dacă este folosit în exces, acest produs poate usca buzele.
- dacă este observată orice reacție adversă, se recomandă îndepărtarea produsului și oprirea folosirii acestuia.

Și-acum e rândul tău să îmi spui dacă ai purta vreodată un astfel de ruj pe buze? Dacă da, unde? Dacă nu, de ce nu?

Until next time, yours,
 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top