Aoro se transformă în Notino - seturi-cadou personalizate

Cu siguranță ai observat prin social media anunţul că Aoro.ro îşi schimbă numele în Notino. Am aflat şi eu asta de ceva timp, însă, transformarea e mult mai mare. Odată cu acțiunea de rebranding, Notino lansează și o serie de kit-uri pentru diferite nevoi cosmetice. Ca să fie treaba, treabă, am pus mâna pe un astfel de kit și vreau să îți dezvălui conținutul lui.

Kit Notino Coafura Perfecta

Kitul pe care îl dețin eu conține produse pentru păr, iar pentru că blondul meu are nevoie de extra TLC în momentul de fața, e la fix! Conține două produse de styling și două ustensile. Mai exact, înăuntru găsim un ulei de păr Matrix Exquisite Oil Biolage, un șampon Batiste în varianta mini, un set de elastice (sau spirale?) de păr  – hh simonsen hair bobbles și o perie mini pentru descâlcirea părului, Dessata. În plus, cutia e suuuuper cute și poate fi folosită ulterior pentru depozitare. Unde mai pui că mesajul de pe aceasta – „Today is Yours” – este unul pozitiv, care te poate inspira.
Înainte să îți povestesc în detaliu despre fiecare produs din cutie, trebuie să adresez unul dintre cele mai mari zvonuri legate de produsele achiziționate de aici și originalitatea acestora. Pot vorbi doar din experiența mea, însă cele câteva produse pe care le am cumpărate de aici, au fost într-adevăr originale. Pe lângă acest kit, am cumpărat de acolo un fond de ten NARS Sheer Glow și un blush NARS Orgasm, ambele verificate atât prin Checkcosmetics, cât și prin simpla căutare pe Google a codului de bare de pe produs. Cele două metode ajută la verificarea originalității oricărui produs. Așa, deci produsele care au ajuns în posesia mea sunt originale. Acum, hai să-ți povestesc despre produsele din cutie!


Ulei de par Matrix Exquisite Oil Biolage

Uleiul acesta este motivul pentru care am ales acest kit, așa că voi începe cu el. Știi cum e, odată cu nuanțarea și decolorarea părului meu, a venit și efectul negativ – firul de păr a început să devină uscat și mult mai fragil. Așa că am început să aplic pe lungime (și în special pe vârfuri) câteva picături din uleiul acesta. Parfumul său este unul fin, delicat, iar efectul, la fel. Îl aplic cu palmele, pe părul uscat, înainte să îl șamponez. Îl las să își facă treaba cam 20 de minute înainte să spăl părul bine, cu șampon. Temerea mea numărul unu era că părul îmi va rămâne uleios, însă nu a fost cazul. Tratamentul a oferit părului meu un aspect mai sănătos, oferindu-i strălucire.



Șampon Batiste

Iubirea mea pentru șamponul uscat Batiste nu cred că mai e un secret pentru nimeni. De aceea, nu pot decât să mă bucur de varianta mini a acestuia din kit. Deși nu este sortimentul meu preferat (cel mai mult îmi place varianta Original), efectul lui este același, astfel că e numai bun de avut în geantă, pentru momentele când trebuie să îți reîmprospătezi părul.



Hh simonsen Hair Bobbles

Prinzătorile de acest gen au devenit extrem de lăudate în ultima perioadă. Se spune despre ele că nu rup părul, nu lasă urme și așa mai departe. Deși alte fete spun că nu mai pot folosi elastice normale, pentru că astea-s mai eficiente, eu nu sunt neapărat de acord. Sunt mai comode, da, dar asta pentru că nu au susținerea suficient de tare. Părul meu este fin și subțire, dar este mult și greu, deci acestea nu fac față cu brio. Un exemplu concret: am purtat părul în coadă de cal, prins cu un astfel de elastic, în timpul unui workout. 4 Jumping Jacks mai târziu, elasticul mi-a alunecat din păr. În schimb, trebuie să recunosc că în timpul somnului prefer și eu aceste hair bobbles, fiind mai comode decât clasicul elastic.



Perie pentru descâlcirea părului Dessata

Și-apoi vine minunăția asta mică. Peria pentru descâlcirea părului este super benefică pentru că ghici ce? Părul fin se încurcă foarte ușor și se descurcă greu. Dacă ai știi de câte ori m-am trezit cu dreadlocks involuntare în ceafă... . Ce-mi place la periuța asta e că pot să o port cu mine – lucru benefic mai ales în zilele cu vânt mult – și astfel pot să descâlcesc șuvițele de păr fără să mă trag ore în șir de cap (ouch!).
Desigur, asta nu este singura variantă a kit-ului, așa că te invit să le descoperi pe toate pe site-ul lor.
Until next time, yours,
 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top