Produse preferate - Mai 2017


În ultima perioadă, produsele noi pe care le-am încercat n-au fost tare multe. Cu toate acestea, am reușit să adun 5 astfel de produse, despre care pot spune că mi-au fost „prietene” în luna mai. Unele dintre acestea m-au surprins mai tare decât altele, însă în fiecare dintre cazuri a existat cel puțin un motiv de iubire. Dacă vrei să știi ce produse am iubit în luna mai, citește în continuare.

Elmiplant skin control 3 în 1 


Elmiplant Skin Control 3 în 1

Iubesc produsele care pot face mai multe lucruri (e ca și cum aș încerca să fac multitasking, în timp ce fac multitasking). Astfel, când am trecut pe la raftul de cosmetice în căutare de un exfoliant, Elmiplant Skin Control 3 în 1 mi-a atras atenția. E un produs din argilă albă, cu bobițe exfoliante, și poate fi folosit ca exfoliant, gel de curățare zilnică sau mască. Eu prefer să îl folosesc o dată pe săptămână. Îl aplic, masez ușor tenul și îl las pe față în timp ce mă spăl pe dinți (deci va acționa ca o mască), iar apoi îl îndepărtez folosind o batistuță din bumbac și clătesc tenul cu apă rece. Nu știu pentru voi, dar mie-mi place maxim să folosesc apă rece să-mi închei rutina de curățare, simt că-mi revitalizează tenul (plus că apa caldă are tendința să usuce pielea, așa că big no-no). 

Creion Highlight pentru sprâncene, Anastasia Beverly Hills


Creion iluminator Anastasia Beverly Hills

Mititelul ăsta mic (heheh) e un creion iluminator mat, al cărui scop este să ilumineze zona arcadei, să scoată în evidență forma sprâncenei. Îl am de ceva timp, însă nu am început să-l folosesc intensiv decât recent. A devenit rapid un produs go-to pentru zilele în care nu vreau să port machiaj și obișnuiesc să-l aplic pe arcadă, în mijlocul pleoapei și în colțul intern al ochiului, doar că uneori îl aplic și deasupra sprâncenei, aproape de tâmplă. Are un efect tare subtil și-mi place maxim. Obișnuiesc totuși să îl setez cu puțină pudră, ca să fiu sigură că nu se mișcă, mai ales știind cât îmi place să-mi scarpin sprânceana când mă concentrez 😃). 

Oje Farmec, colecţia primăvară vară

Oje Farmec

Recent, cei de la Farmec au lansat 6 noi nuanțe de ojă, adorabile și care au un finish semi mat, aş spune eu. Am pregătit poze cu swatch-uri pentru fiecare dintre acestea, așa că o să te las să le descoperi acolo. În schimb, îți spun că LE IUBESC pe acestea două - o nuanță de alb-crem (61F) și un auriu genial (66M). De fapt, îmi plac atât de mult încât le-am aplicat în 3 manichiuri consecutive. Aplic albul pe toate unghiile, în 2 straturi ca să fie uniform, iar auriul îmi împodobește unghia inelarului la fiecare deget. Combinația dintre o ojă metalică și un finish mat mă încântă de nici nu-ți pot explica. Dar dacă vrei s-o vezi, am pus o poză pe contul meu de Instagram cu manichiura asta. 

Pensula pentru eyeliner Essence


Pensula eyeliner Essence

Am tot auzit diverse lucruri despre pensula asta - cum că e suficient de subțire ca să ai precizie când îți conturezi sprâncenele, că e perfectă pentru un contur fin al ochiului. Nu-i de mirare că m-am hotărât să o încerc. Am cumpărat-o din Auchan, cu vreo 7-8 lei și de-atunci mi-am mai luat două. Dap, I LIKE IT! Am folosit-o cu succes și la sprâncene și la eyeliner și maaan, oh, man e bună. Are fibrele suficient de țepene încât să-ți ofere precizie, dar suficient de moi încât să fie confortabile pe piele. 

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick, nuanța 10

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick, nuanța 10

Ultimul, dar nu cel din urmă - rujul lichid mat de la Golden Rose m-a surprins mai mult decât îmi imaginam. Am senzația că produsele Golden Rose au crescut în calitate de acum câțiva ani, când le-am încercat eu ultima oară. Aceasta este nuanța 10 și m-a costat vreo 35 de lei. E comod pe buze (nu le usucă), nuanța e AH-MAZEBALLS și îl găsesc pe buze chiar și după ce ma mâncat. Not bad for a 35 lei lippie!

Tu ce produse preferate ai avut în mai? Scrie-mi în comentarii să le descopăr și eu! 

Until next time, yours,
 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top