Ce am învățat în 7 ani de blogging



Astăzi se împlinesc 7 ani de când All Made Up! a făcut primul pas public în blogosferă. 7 ani în care, deşi nu am fost tot timpul prezentă, blogul meu și cititorii acestuia au fost întotdeauna acolo atunci când m-am întors. Nu plănuiesc să se schimbe asta prea curând. Azi facem 7 ani de activitate pe blog, așa că vreau să îți împărtășesc câteva lucruri pe care eu le-am învățat în acest timp:

Am învățat să nu renunț


Primul lucru pe care All Made Up! m-a învățat a fost să nu renunț. Cum? Simplu. Prima persoană căreia i-am spus că aveam de gând să deschid un blog, în 2010, mi-a zis atunci că nu va rezista și că nu am nimic de zis, ce rost are? 7 ani mai târziu, sunt tot aici. N-am făcut carieră din asta, ce-i drept, dar nici nu plănuiam să se întâmple acest lucru. Tot ce-am vrut a fost să am locșorul meu, în care să îmi împărtășesc ideile cu oamenii care vor să le citească. 

De-a lungul anilor, am avut mai multe pauze de scris (mai ales în ultimii 2 ani), însă de fiecare dată m-am întors cu drag la colțișorul meu de beauty și așa va rămâne. Așa am învățat să nu renunț. 

Am învățat să fiu sinceră


I am a people pleaser. Pe românește, nu prea pot să spun lucruri urâte despre cineva, nici pe față, nici pe spate. Cu toate acestea, am învățat să spun ce mă deranjează, făcând în primul rând recenzii. Vezi tu, în blogging e bine să fii sincer. Atunci când vorbești despre un produs care ți-a plăcut sau nu, trebuie să spui tot. Și-atunci, dacă făceam asta deja în cazul recenziilor, de ce n-aș face-o și în cazul oamenilor? :) 

Prin această lecție, pot spune că am învățat și să aleg o tabără. Nu e bine să fii Elveția în orice luptă (dacă nu te-ai prins, e o referință la neutralitate). Câteodată, e nevoie să alegi o tabără și să lupți. Asta încerc să fac și eu. 

Am învățat să nu fac promisiuni 

În trecut, credeam că dacă fac o promisiune, simplul meu cuvânt va fi suficientă motivație cât să mă țin de ce am zis. Dovada stă în toate acele dăți când am promis că mă întorc cu forțe proaspete și viteză maximă pe blog, până când viața îmi dădea iar o palmă. Nu mai fac promisiuni de acest gen. Voi fi aici. Poate nu în fiecare zi, dar voi reveni, de fiecare dată când voi putea. Și în viață încerc să fac la fel. Nu mai încerc, nu mai promit. Fac. 

Am învățat multe și voi continua să învăț, pentru că am de gând să citesc articolul acesta peste 3 ani, când All Made Up! va face 10 ani. Sau peste 13, la aniversarea de 20 de ani (desigur, dacă internetul va mai fi la fel pe-atunci). 

Înainte să plec, permite-mi să trec puțin și prin istoria All Made Up!


Să ne-auzim cu lecții noi și în anii ce urmează.

Until next time, yours,

 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top